A mesterséges intelligencia területén épít hosszú távú partnerséget a UCC a Miskolci Egyetemmel
A Miskolci Egyetem (ME) és a United Call Centers Kft. (UCC) stratégiai keretmegállapodást írt alá a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó együttműködésről. A közös projekt kiemelt célja, hogy a Miskolci Egyetem MI-hoz kapcsolódó képzéseit, egy, a területen már sikeresen működő vállalat gyakorlati tudásával gazdagítsa, ezzel hozzásegítve a hallgatókat a piacon rendkívül értékes tudás megszerzéséhez.
A megállapodás alapján a United Call Centers és a Miskolci Egyetem szakemberei közösen dolgoznak majd azon, hogy a hallgatók megismerjék a legújabb MI trendeket és technológiákat is. Az együttműködés során a hallgatóknak lehetősége nyílik arra is, hogy a UCC-nél gyakorlati tapasztalatot szerezhessenek, és a vállalat szakemberei által támogatott képzéseken vegyenek részt. A legtehetségesebbek számára pedig akár karrierlehetőséget is hozhat a közös munka.
A United Call Centers és a Miskolci Egyetem között hosszú távú stratégiai partnerség jön létre, amelynek célja a legmagasabb színvonalú oktatási és gyakorlati lehetőségek biztosítása. Emellett a partnerség kiterjed a Miskolci Egyetem adminisztrációs és kommunikációs folyamatainak mesterségesintelligencia-alapú fejlesztésére is.
Dr. Horváth Zita, a Miskolci Egyetem rektora, Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója, és Kozma Richárd, a UCC ügyvezető igazgatója az együttműködési megállapodás aláírásakor
Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója elmondta: „A Miskolci Egyetem – tradícióinak megfelelően – elkötelezett híve a gyakorlatorientált mérnökképzésnek, ehhez kívánunk fejlesztéseink és tapasztalataink megosztásával mi is hozzájárulni. Az együttműködés ugyanakkor számunkra is rendkívül hasznos, hiszen olyan szakemberekkel dolgozunk majd együtt, akik sok szempontból eltérő irányból közelítik meg az MI kérdését, ami új dimenziókat nyithat folyamatos fejlesztési tevékenységünkben.”
Kapcsolódó cikkek
- A CES 2024 kiállításon mutatja be a Samsung az „MI mindenkinek” jövőképét
- MI-alapú, 2024-es LG innovációk a CES-en
- Integrálja az oktatásába az AI-t a Logischool
- A nagy mesterséges intelligencia kutatás: erre használják a cégek az MI-t
- A Bosch generatív mesterséges intelligenciát alkalmaz a gyártásban
- Így dolgoztak diákok és tanáraik a mesterséges intelligenciával a Telekom Kraft AI Bajnokság döntőjén
- K&H: a digitalizáció áll a cégek figyelmének középpontjában
- Otthoni robotot mutat be az LG, ami a háziállatainkat is felügyelheti a távollétünkben
- Adatvadászok áldozata lehetsz, ha felülsz a trend-vonatra
- A Schneider Electric az ipar jövőjét formáló Hailo-8 kompakt MI-processzorral turbózza fel megoldásait
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.