A GreenGo kalkulátorral kiszámolhatod, mekkora ráfizetés egy saját autó
Számolj velünk! – invitál a GreenGo, ugyanis egy új kalkulátorral mostantól bárki ellenőrizheti, mennyire állja meg a helyét a kijelentés: az autómegosztás igenis alternatívája a saját autónak. Persze nemcsak erre képes a most kikerült és a GreenGo oldalán elérhető komplex összehasonlító rendszer, hanem arra is, hogy szembesüljünk vele, mennyit is fizetünk valójában éves szinten a saját autónkért.
Sok érdektelennek vagy éppen közhelynek tűnő, de valós adat hangzik el a magyar gépjárművekkel, azok használatával kapcsolatban. Az autók átlagéletkora 2023-ban átlépte a 15,6 évet, ami, a 4,4 milliós állományt tekintve különösen környezetvédelmi szempontból aggasztó. Ismerjük az adatot, hogy egy saját autó az idő nagy részében, több mint 90%-ában áll, így a több mint 700 000 budapesti autó nagy részét is inkább csak kerülgetjük – dugóban vagy épp a parkolóhelyeken.
Sokat hallhatjuk azt is, hogy az autómegosztás, különösen a GreenGo által meghonosított és azóta is kizárólagosan elektromos flottát kínáló autómegosztás nemcsak a városi lét térhasználatát és levegőminőségét könnyítheti ki, de a felhasználók pénztárcájáját is, ha a váltás mellett döntenek, vagy ha a szolgáltatásnak köszönhetően valaki nem vásárol egy második autót. Láttunk már erre különféle számításokat, példákon keresztül levezetett eseteket, de ezek sokszor el se jutnak a tudatunkig a minket bombázó információáradatban. Erre kínál most megoldást a GreenGo kalkulátor.
Ha megadjuk az összehasonlítani kívánt autó típusát, életkorát, bekerülési költségét, azaz árát, a különféle szerviz-, adó- , biztosítási és parkolási költségeket, a fogyasztást és az üzemanyag aktuális árát, autózási szokásainkat, a megtett utak hosszát, egyszóval mindent, ami ránk jellemző, a számítás végén egyértelműen kiderül, mivel járnánk jobban. Saját autóval, vagy azzal, ha minden utunkat egy elektromos autóval tennénk meg a GreenGo Premium díjcsomagjának keretében. Láthatjuk továbbá az éves CO2 kibocsátást is, hogy mennyit fizetünk egy kilométerért a két konstrukcióban, végül pedig a legfontosabbat: mennyit pénzt takarítanánk meg, ha végérvényesen átülnénk egy GreenGoba.
“Évek óta szerettünk volna elkészíteni egy ilyen kalkulátort, mert mi hiába látjuk feketén-fehéren minden adat-alapú összehasonlítás végén, hogy a GreenGo rengeteg ember számára olcsóbb és fenntarthatóbb megoldás lenne, ezt nagyon nehéz kommunikálni. Bízunk benne, hogy ha felhasználóink vagy leendő felhasználóink a saját életükből vett, valódi példákkal és számokkal tudják összehasonlítani a GreenGo díjazását, könnyebben döntenek úgy, hogy nem veszik meg a második családi autót, vagy – különösen a fiatalok – úgy, hogy már az első autó megvásárlásától is eltekintenek.” – mondja Boruzs Ákos a GreenGo marketingvezetője.
A Green Premium díjcsomag egyébként 5990 forintos havi díj fejében érhető el, cserébe pedig a normál tarifáknál kedvezőbb percdíjak és különleges kedvezmények nyílnak meg, így téve a igazán versenyképes termékké azt. Az elmúlt időben bevezetett kényelmi szolgáltatások pedig, mint az adott helyre és időre rendelhető autók, az akár 20 napot is elérő összefüggő bérlés lehetősége, az egyre bővülő – szigorúan elektromos flotta – lassan az olyan aggályokat is eloszlathatja, mint amilyen az autómegosztás feltételezetten nehéz vagy kiszámíthatatlan elérhetősége.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségformálás erősítésével folytatódik a GreenGo Jóügyek kampánya
- Öt ok, hogy kidobás helyett javíttassunk
- A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
- Mostantól bárki házhoz rendelheti a GreenGot
- Hiánypótló magyar videósorozat készült az elektromos közösségi autók használatáról
- 10 újgenerációs tipp a műanyag- és hulladékmentesebb életért a GreenGo és a Rakun szakértőitől
- Nagyot szakíthatnak az autósok – Megérkezett a Cristo Share
- Itt az ingyenes közösségi autómegosztó platform
- GreenGo: Újabb kedvezményes parkolási zónák
- Tíz százalékos kedvezmény elektromos autót bérlő vasúti bérleteseknek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.