A K&H piacvezető a Euromoney pénzintézeti rangsorában
A K&H felkerült a Euromoney Market Leader listájára mind a digitális megoldások, mind pedig a társadalmi felelősségvállalás kategóriában. A pénzügyi szaklap egyben „kimagasló tekintélyűnek” értékelte a bank vállalati üzletágát.
A brit Euromoney pénzügyi szaklap több mint 30 éve értékeli és díjazza a világ pénzügyi intézményeit, amelyek valamely szakterületen bizonyították kiválóságukat. A Euromoney Market Leaders 100 ország pénzügyi szolgáltatóit rangsorolja és ismeri el kiváló teljesítményüket. Idén a K&H Csoport három elismerést is kapott: a digitális megoldások és a társadalmi felelősségvállalás kategóriában felkerült a piacvezetők listájára, míg a bank vállalati üzletága „kimagasló tekintélyű” minősítést kapott.
„Megtisztelő, hogy a világ legelismertebb pénzügyi magazinja nagyra értékelte erőfeszítéseinket” – nyilatkozta Guy Libot, a K&H vezérigazgatója. Hozzátette: „A K&H stratégiája középpontjába állította a digitális átállást és fenntarthatósági célok elérését. Újabb és újabb digitális megoldásokkal állunk elő, amelyek megkönnyítik ügyfeleink pénzügyeinek intézését, egyben hatékonyabbá teszik saját szervezetünk működését is. A társadalmi felelősségvállalási tevékenységünk része, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a környezeti fenntarthatóságra”.
A K&H vállalati ügyfeleinél folyamatosan növeli a környezetre pozitívan ható tevékenységek finanszírozását és csökkenti azokat, amelyek a károsak. Ipari és agrárvállalati ügyfeleinek segít felkészülni a zöld átállásra. Felelős befektetési alapjai nem fektetnek szennyező iparágakba. Lakossági ügyfeleinek kedvezményesen kínál zöld pénzügyi termékeket, saját vállalati működése során pedig drasztikusan lecsökkentette karbon-lábnyomát, így elérte, hogy a K&H immár nettó zérókibocsátású pénzintézet.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális átállás: néha nem árt egyet hátra lépni
- A 2024-es Samsung televíziók csökkentett szén-dioxid-kibocsátását ismerték el
- Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus
- Rangos európai fenntarthatósági toplistára került egy magyar megújuló villamosenergia-előállító cég
- Szén-dioxid-mentes jövőre készül a HEINEKEN
- Erre számíthat az építőipar és az ingatlanszektor 2024-ben!
- Újra indulnak a DigitalTech EDIH térítésmentes kurzusai
- Megoldódik egy eddig elásott hulladéktípus újrahasznosítása
- A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez
- K&H: a digitalizáció áll a cégek figyelmének középpontjában
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.