A Skanska elindította ESG+ elnevezésű irodai programját
Az ESG+ egy olyan szolgáltatáscsomag, amelyet a Skanska fejlesztett ki üzletemberekkel folytatott megbeszélések alapján. Célja az üzemeltetés támogatása és a csapatok hatékonyságának növelése, különös tekintettel a környezetvédelmi irányelvekre és a munkavállalók jóllétére. A meglévő és a potenciális bérlők egyaránt részesülhetnek a svéd ingatlanfejlesztő szakértelmében, sokféle területen – a felhasználóbarát terek kialakításától kezdve a karbonlábnyom kérdésein át az ESG-vel kapcsolatos jelentésekig.
“A gyorsan változó piaci környezetben, a fenntarthatósággal szembeni egyre magasabb elvárások mellett már nem elég csupán irodatereket kínálni. Valódi hozzáadott értéket kell teremteni, amihez teljes körűen figyelembe kell venni az ügyfelek igényeit. Az ESG+ szolgáltatáscsomagunk olyan eszköz, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy arra összpontosíthassanak, ami a legfontosabb számukra: cégük növekedésére és munkavállalóik egészségének és jóllétének megteremtésére. Ez a szolgáltatás az európai, skandináv és amerikai piacokon szerzett sokéves tapasztalatunk eredménye, ami lehetővé teszi számunkra, hogy ajánlatunkat a különböző ügyfelek valós igényeihez és elvárásaihoz igazítsuk – mert jól ismerjük őket. Végeredményben ez egy befektetés mindannyiunk jobb jövőjébe” – mondta Cseke Amarilla, a Skanska kereskedelmi fejlesztési üzletágának Magyarországért felelős bérleti és vagyonkezelési vezetője.
A Skanska ajánlata több területre összpontosít. Lehetővé teszi a legmagasabb ESG-szabványoknak megfelelően tervezett munkahelyek teljes potenciáljának kiaknázását. Tartalmazza a fenntartható iroda-használatra vonatkozó tanácsadást és oktatást, például könnyen érthető módon bemutatja a bérlők számára, hogyan csökkenthetik a víz- és energia fogyasztást. Segít az irodahasználattal kapcsolatos költségek ellenőrzésében és optimalizálásában is. A szolgáltatás nagyon fontos része az ESG+ ajánlat keretében nyújtott információs csomag is, amely nagyszerű támogatást nyújt a nem pénzügyi jelentések elkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- Személyre szabottan kimutatja a munkavállalók szén-dioxid kibocsátását egy forradalmian új fejlesztés
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
- A K&H piacvezető a Euromoney pénzintézeti rangsorában
- A 2024-es Samsung televíziók csökkentett szén-dioxid-kibocsátását ismerték el
- Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus
- Üzleti reggelit szervezett az ABSL Hungary és a Colliers
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.