Bemutatták az új Maserati GranCabrio-t
A Maserati bemutatta legújabb autóját, az ikonikus GranCabrio-t, mely mostantól Spyderként is elérhető. A modell a kupé ikertestvérének, a díjnyertes GranTurismónak az új, nyitott tetejű változata.
A Maserati GranCabrio a Trofeo felszereltségi szintjén érhető el: 6 hengeres belsőégésű Nettuno motorral, valamint egy 3.0 literes, 542 lóerős ikerturbós motorral, amely a szigonyos márka legnagyobb teljesítményű autóinak összetéveszthetetlen alkotóelemeként szolgál.
A Maserati GranCabrio-ban a Maserati GranTurismo számára valaha gyártott legerősebb motorja, a Nettuno található. A rendkívüli teljesítmény ismét valódi kényelemmel párosul a nagy távolságok megtételéhez, mely most egy nyitott tetős vezetési élménnyel is kiegészül.
A Trident új kabriója 100%-ban Olaszországban készül, és a GranTurismo nyomdokaiba lépve a Grand Tourer par excellence új, magával ragadó változatát kínálja a luxus, a teljesítmény, a vezetési kényelem, illetve a sportosság feláldozása nélkül.
A szövetből készült tető akár 50 km/órás sebességgel haladva is 14 másodperc alatt elpakolható – a lehető legkisebb helyet elfoglalva a csomagtérben. A GranCabrio négy utas számára is elegendő kényelmet biztosít az utazás során.
A szabadtéri vezetés páratlan élményét csak egy több mint 60 éves sikertörténet főszereplőjének Spyder modellje nyújthatja – a Maserati első utcai sportkocsijának, a 3500 GT-nek kabrió változata az 1959-es Genfi Autószalonon mutatkozott be.
A Maserati legújabb luxusautója kabrió formában mutatja be a márkára jellemző jellegzetes elemeket, valamint minőségi anyagokat, ezzel is fokozva a vezetés élményét.
A formatervezésre fordított figyelem nem vesz el a teljesítményből. A legjobb infotainment- és vezetőtámogató szolgáltatások garantálják a biztonságot és a szórakozást egy kompromisszumokat nem ismerő autó volánja mögött. Tökéletes útitárs, amelyet a stílus és a praktikum tökéletes összhangja jellemez. A „szabadtéri élményt" hő- és akusztikai kényelem fokozza, az öt színben kapható tető pedig a központi kijelzőn keresztül, érintőkapcsolóval vezérelhető a teljes irányítás és autonómia érdekében.
A nyitott tetős autózás szerelmesei számára a Maserati mindenre gondolt: a GranCabrio alapfelszereltségként innovatív nyakmelegítővel rendelkezik, amely három különböző intenzitású fokozatban melegíti a sofőr és az utasok nyakát.
Az opcionális extrák egyike a két utas által használható, kézzel behajtható légterelő. Nyitott tető esetén csökkenti a turbulencia kialakulását az utastérben, ezzel lehetővé téve a jármű aerodinamikájának élvezetét.
Kapcsolódó cikkek
- Ezt a 10 elektromos autót övezi a legnagyobb figyelem 2024-ben
- Az aszfaltcsíkon születő bajnokokat segíti versenymérnökként a Széchenyi-egyetem volt hallgatója
- 33 év után zárja be Opel szalonját a Schiller
- A Maserati továbbra is elkötelezett a 100%-ban olasz gyártási folyamat mellett
- Így autózunk télen!
- Megnyitotta BYD szalonját a Wallis Motor Duna
- Ihletet ad a jövő autói tervezőinek a Hot Wheels
- A Continental és a Google Cloud közös fejlesztésének köszönhetően hamarosan beszélgethetünk autónkkal
- Bemutatták a Maserati legújabb versenyautóját
- Veterán járműcsodák Keszthelyen
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Budapesten tanítják vezetni a jövő autóit a Bosch mérnökei
A Bosch Budapesti Fejlesztési Központjában számtalan jövőbemutató autóipari fejlesztés zajlik, melyek a vezetés biztonságát és kényelmét szolgálják. Az egyik leghasznosabb extrát jelentik a parkolást segítő rendszerek, a Bosch szakemberei pedig már olyan járműveket fejlesztenek Budapesten, amelyek emberi beavatkozás nélkül képesek parkolni. Ehhez minden részletre kiterjedő tesztelésre, az autók szigorú „oktatására” van szükség. A jövő autóinak titkait tárja fel a Bosch Magyarország Podcast aktuális adása, melyben a parkolási megoldások fejlesztésének legaktuálisabb és legizgalmasabb kérdései kerülnek reflektorfénybe.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.