Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Az eMAG leegyszerűsíti a kertészkedésért rajongó vásárlók számára a megfelelő termékek felkutatását és megrendelését, ezért elindította első, az otthon és a kertészkedés témájával foglalkozó felületét, amely a shop-in-shop koncepció jegyében készült. A kerti szerszámoktól kezdve a kültéri bútorokon, kültéri bútorokon, úszómedencéken, grillsütőkön, függőágyakon vagy hintákon át a vásárlók könnyebben megtalálják az eMAG és Marketplace partnerei által forgalmazott több mint 100 ezres kertitermék-választékát a Kerti bolt menüpont alatt.
Az eMAG-nál a legforgalmasabb hónap a kertészeti és kerti termékek megrendeléseit tekintve a május. Egy tipikus ügyfél bruttó 24 ezer forintnál valamivel magasabb összeget hagy az online kasszánál a kertészeti kategóriában. Kültéri bútorok esetében az átlagos kosárérték ennél is magasabb, 36 ezer forint feletti. A kerti tárolók esetében az átlagos rendelési érték ennél is magasabb, mintegy 99 ezer forint.
"A kertészkedés és a kertépítés népszerű tevékenység a magyar felhasználók körében, és az új eMAG Kert Bolttal támogatjuk azokat, akiknek a kertjük a hobbijuk, és saját városi zöld oázisukat szeretnék létrehozni, de azokat a felhasználókat is, akik egy nyereséges üzlet lehetőségét látják a kertészkedésben. Az új shop-in-shopunk egyszerű és elérhető élményt nyújt mind a platformon való utazás, mind a kiszállítás szempontjából, különösen csomagautomata-hálózatunk folyamatos bővítésének tükrében" – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
A magyar vásárlók által legkeresettebb kertészeti termékek az elektromos fűnyírók, a láncfűrészek és fűnyírók, a kerti napernyők és pavilonok, a kerti székek, függőágyak és hinták, mint a kerti szerszámok, kerti gépek kiegészítői, valamint a növényvédő- és ápolószerek, kerti locsolók, szivattyúk és az öntözés más kiegészítői. Az elmúlt szezonban a legtöbb kerti terméket Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén, Bács-Kiskun és Hajdú-Bihar vármegyékből rendelték az eMAG-tól.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- Gyorsabb és hatékonyabb lett az eMAG ügyfélszolgálat a hibrid chatbot bevezetésével
- Nyakunkon az iskolakezdés, ezek a legmenőbb gyerekbarát tanszerek
- Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
- 2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
- Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.
A K&H élen jár az IT hatékonyság mérésében
A banki szektorban egyedülálló módszerrel monitorozza fejlesztéseit és méri az IT fejlesztések hatékonyságát a K&H. Ezt a tevékenységét saját maga, házon belül látja el, amivel szintén egyedülállónak számít a piacon. Az ún. Fast Function Point módszertan segítségével a K&H folyamatosan feltárja a fejlesztési folyamatok és rendszerek optimális működésére épülő fejlesztési pontokat, a költséghatékonyságot és a projektek komplexitását, ezzel lehetőséget adva, hogy szakemberei innovatív fejlesztéseket valósítsanak meg a visszajelzések alapján.