Új területen erősít az OTP Mobil
Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.
Az OTP Mobil ma már több millió ember életét teszi egyszerűbbé gördülékeny fizetési megoldásaival. Ennek érdekében folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait a fogyasztói igényeknek megfelelően. A vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok rendszereit üzemeltető HelloPay felvásárlásával tovább bővült az innovatív fintech vállalat üzleti portfóliója, a HoReCa szektorban erős jelenléttel bíró cég ugyanis banki terminálok mellett QR alapú appos és HelloPay kártyás fizetést is lehetővé tesz eszközein, valamint a szektor igényeihez igazított, a magyar piacon egyedülálló borravaló-megoldást is kínál.
Az OTP Mobil meglévő szolgáltatásai, vagyis a Simple alkalmazás és a kereskedőknek, vállalkozásoknak szóló SimplePay fizetési megoldások már eddig is széles réteget támogattak különböző fintech és fizetési fejlesztésekkel, melyek közül bárki megtalálhatta a számára szimpatikus, profiljába illőt. Ehhez az újító szemlélethez illeszkedik a HelloPay felvásárlása is.
Kapcsolódó cikkek
- Óriáscég vette meg a magyar Nexogent
- Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
- Tudjuk, hogy kritikus a jelszavak cseréje, de mégsem tesszük meg
- Egységes márkanév, online szerződéskötés – újítások fizetési megoldást kereső kereskedőknek
- Bővültek a fizetős útszakaszok, az áremelkedés a közlekedési szokásokat is megváltoztathatja
- Felvásárolta a Siemens a Helioxot
- A HMS Networks felvásárolja a Red Lion Controls vállalatot
- A Schneider Electric lezárta az EcoAct felvásárlását
- Újabb mérföldkő és egy újítás a Simple alkalmazásban
- SimpleTrends Konferencia: ahol a jövő üzleti trendjei és a ma e-kereskedői találkoznak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H
A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.
A Neumann Társaság átadta az év informatikai szakembereinek és kutatóinak járó hagyományos díjait
Tizenhárom hazai informatikus szakember kiemelkedő munkásságát díjazta a Neumann Társaság és a HUN-REN SZTAKI a „Velünk élő robotok – a sebészrobottól a robotkutyáig” című konferencián. A rangos eseményen adták át a társaság hagyományos elismeréseit, amelynek keretében a hazai informatika kiemelkedő kutatóinak és oktatóinak tevékenységét ismerik el.
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben. A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
Átütő sikerként értékelik a kiállítók az 56. Műegyetemi Állásbörzét
A szervezők munkájával, az előzetes tájékoztatással és az ügyintézéssel is maradéktalanul elégedettek voltak az 56. Műegyetemi Állásbörze kiállítói. A rendezvényt követően készített felmérés szerint a résztvevő vállalatok kiemelkedően jónak ítélték az esemény előtti és alatti kommunikációt, a többség a látogatók számával is elégedett volt. A következő állásbörzét 2025. március 11-12-én rendezik, a megkérdezett cégek 90 százaléka arra készül, hogy kiállítóként ismét megjelenik majd az eseményen.