Itt a Bridgestone új négyévszakos defekttűrő gumiabroncsa

forrás: Prím Online, 2024. június 25. 13:49

A Bridgestone továbbfejlesztette a prémiumkategóriás négyévszakos túraautó-abroncsát az egyedülálló DriveGuard Run-Flat (RFT) defekttűrő technológia beépítésével. Ezen újításnak köszönhetően a járművezetők egy defekt esetén még további 80 kilométert is megtehetnek akár 80 km/órás sebességgel, így biztosítva számukra a teljes biztonságot, kényelmet és nyugalmat. Az elektromos járművekre is alkalmas Turanza All Season 6 ENLITEN a DriveGuard RFT-vel felszerelve kiváló fékteljesítményt nyújt bármely évszakban, különösképp hó- és futásteljesítményt tekintve.

A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális piacvezetője bemutatta a DriveGuard Run-Flat technológiával (RFT) ellátott Turanza All Season 6 ENLITEN gumiabroncsát. A portfólió legújabb, elektromos autókkal (EV) is kompatibilis tagja lehetővé teszi a járművezetők számára, hogy egy defekt után is megőrizzék uralmukat járművük felett, és biztonságosan haladjanak tovább 80 km-en keresztül, akár 80 km/órás sebességgel.*

 

„A Bridgestone Turanza All Season 6 ENLITEN DriveGuard RFT-vel felszerelt gumiabroncs tökéletes választás olyan vezetők számára, akik egész évben a biztonságot, kényelmet és nyugalmat keresik” – mondta el Stefano Sanchini, a Bridgestone EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régió másodlagos piacra szánt személyabroncs üzletágának alelnöke. „Olyan egyedülálló abroncskészletet kínálunk a járművezetőknek, amely nemcsak az évszakok során teljesít, hanem lehetővé teszi számukra, hogy egy defekt után is biztonságosan folytassák útjukat*, amíg gondoskodni tudnak a kerékcseréről. Legújabb modellünknek köszönhetően – elektromos autók esetében is használható abroncs lévén – ezek az egyedülálló képességek bárki számára elérhetővé válnak.”

 

 

A Bridgestone élvonalbeli technológiái

 

Európa egyik legelismertebb független autóipari tesztelő intézete, a TÜV SÜD szerint az új, EV-képes Bridgestone gumiabroncs a kategóriájában legjobb fékezési képességgel rendelkezik nedves felületen, és kimagasló a teljesítménye száraz és havas körülmények között is** Emellett a TÜV SÜD megerősítette a kivételes havon nyújtott teljesítményét, az azon való tapadás, fékezés, kanyarodás és kezelhetőség terén mutatott hatékonyságát.*** Emellett az új abroncs 20 százalékkal jobb futásteljesítményt biztosít elődjéhez képest, ami költséghatékonyságot és kisebb környezeti terhelést jelent.****

 

 

A Bridgestone ENLITEN technológiájának integrálása maximális biztonságot és kiemelkedő teljesítményt nyújt a járművezetők számára, miközben javítja a gumiabroncs fenntarthatósági jellemzőit, és teljes mértékben EV-kompatibilissé teszi. Az új Bridgestone Turanza All Season 6 ENLITEN DriveGuard RFT-vel megfelel minden jármű általános teljesítményigényének és az elektromos autók speciális követelményeinek egyaránt.

 

 

Az Európában kifejlesztett és gyártott Bridgestone Turanza All Season 6 ENLITEN DriveGuard RFT a 20 legkeresettebb méretben lesz kapható 16" és 19" között. 2024 szeptemberétől 14 méret lesz elérhető, a fennmaradó hat méret pedig 2025 januárjában kerül forgalomba.

 

________________________

* 80km-en 80km/h sebességig. A defekt utáni vezetési távolság a jármű terhelésétől, a külső hőmérséklettől és a TPMS működésbe lépésének időpontjától függően változhat. A DriveGuard gumiabroncsok jelenleg nem állnak rendelkezésre kisteherautókhoz, és csak a gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszerrel (TPMS) felszerelt személygépkocsikhoz érhetők el.

** Nedves fékezés (80 km/h és 20 km/h között, távolság méterben): (27,2), Continental (28,3), Goodyear (28,9), Michelin (31,4) Száraz fékezés (100 km/h-tól 0 km/h-ig, távolság méterben): Michelin (37,8), Bridgestone (38,6), Continental (41,3), Goodyear (42,3) Havas fékezés (40 km/h-tól 5 km/h-ig, távolság méterben): Michelin (17,1), Bridgestone (17,3), Goodyear (17,5), Continental (18,0). A TÜV SÜD által a Bridgestone felkérésére 2022 februárjában a Bridgestone EUPG (Olaszország), Bridgestone SPG (Svédország) és ATP Papenburg (Németország) létesítményeiben, Volkswagen Golf VIII modellel, 205/55 R16 94V XL Turanza All Season 6 gumiabronccsal végzett tesztek, összehasonlítva az azonos szegmensben lévő fő versenytársak teljesítményével: Michelin CrossClimate 2, Continental AllSeasonContact és Goodyear Vector 4Season Gen3. TÜV SÜD-jelentés száma: 713281374.

*** Második helyezett a havas úton elért teljesítmény tekintetében (gyorsulás, fékezés, oldalsó tapadás, kezelhetőség), átlagos értékelés %-ban: Michelin (101,5%), Bridgestone (100%), Goodyear (96,4%), Continental (95,8%). A TÜV SÜD által a Bridgestone felkérésére 2022 februárjában a Bridgestone EUPG (Olaszország), a Bridgestone SPG (Svédország) és az ATP Papenburg (Németország) létesítményeiben a Volkswagen Golf VIII modellel, 205/55 R16 94V XL Turanza All Season 6 gumiabronccsal végzett tesztek, összehasonlítva az azonos szegmensben lévő fő versenytársak teljesítményével: Michelin CrossClimate 2, Continental AllSeasonContact és Goodyear Vector 4Season Gen3. TÜV SÜD-jelentés száma: 713281374.

**** A Bridgestone Turanza All Season 6 vs. Bridgestone Weather Control A005 EVO, ref. 205/55 R16, belső tesztek alapján. A TÜV SÜD által a Bridgestone felkérésére 2022 februárjában a Bridgestone EUPG (Olaszország), Bridgestone SPG (Svédország) és ATP Papenburg (Németország) létesítményeiben a Volkswagen Golf VIII modellel, 205/55 R16 94V XL Turanza All Season 6 gumiabronccsal végzett tesztek, összehasonlítva az azonos szegmensben lévő fő versenytársak teljesítményével: Michelin CrossClimate 2, Continental AllSeasonContact és Goodyear Vector 4Season Gen3. TÜV SÜD-jelentés száma: 713281374.

Kulcsszavak: Bridgestone gumiabroncs

Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint

A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.

2024. december 19. 21:10

Budapesten tanítják vezetni a jövő autóit a Bosch mérnökei

A Bosch Budapesti Fejlesztési Központjában számtalan jövőbemutató autóipari fejlesztés zajlik, melyek a vezetés biztonságát és kényelmét szolgálják. Az egyik leghasznosabb extrát jelentik a parkolást segítő rendszerek, a Bosch szakemberei pedig már olyan járműveket fejlesztenek Budapesten, amelyek emberi beavatkozás nélkül képesek parkolni. Ehhez minden részletre kiterjedő tesztelésre, az autók szigorú „oktatására” van szükség. A jövő autóinak titkait tárja fel a Bosch Magyarország Podcast aktuális adása, melyben a parkolási megoldások fejlesztésének legaktuálisabb és legizgalmasabb kérdései kerülnek reflektorfénybe.

2024. december 13. 13:08

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte

Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.

2024. november 20. 15:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32