2025-ben elindul a CANAL+ Magyarországon

forrás: Prím Online, 2024. július 28. 12:13

Az Európa különböző országaiban – úgy mint Ausztriában, Csehországban Szlovákiában, és a közelmúltban Hollandiában – történt sikeres bevezetések után a CANAL+ Csoport 2025-től egy különleges magyarországi ajánlattal folytatja európai terjeszkedését, ötvözve a lineáris TV szolgáltatásokat, valamint a filmek és sorozatok egyedi kínálatát egy élvonalbeli streaming alkalmazásban.

 

A CANAL+ Csoport több mint 50 országban van jelen, és több mint 25 millió előfizetővel rendelkezik Európában, Afrikában és Ázsiában. Magyarországon a Direct One televízió- és műsorszolgáltatón keresztül forgalmazza kínálatát.

 

A CANAL+ célja, hogy a szolgáltatásai digitalizálásának felgyorsításával támogassa az ügyféligények és a tartalomfogyasztási szokások átalakulását. A CANAL+ 2025-től a magyar piacra szánt, CANAL+ márkanevű alkalmazást fog kínálni a magyar ügyfelei számára, amely egyetlen platformon belül ötvözi az élő tévéadást és a streaminget, aggregálva a helyi- és nemzetközi tévécsatornákat, valamint a változatos műfajú, európai szellemiségű filmek és sorozatok széles választékát.

 

Platformjának közvetlen értékesítése mellett a CANAL+ együttműködik az egyik vezető magyarországi távközlési szolgáltatóval, a 4iG-val, hogy támogassa a termékbevezetést, terjessze saját lineáris csatornáját és SVOD megoldását, amely 2025-től a 4iG ügyfelei számára is elérhető lesz. A CANAL+ továbbá átruházza műholdas TV, valamint B2B tevékenységét a 4iG-ra, aki továbbra is kiszolgálja az érintett ügyfeleket műholdas szolgáltatásán keresztül.

 

Az előfizetők tartalomigényének kiszolgálásában a CANAL+ – egyéb együttműködések mellett – főként a Csoport két leányvállalatára, a STUDIOCANAL-ra és az SPI INTERNATIONAL—re számíthat. Az előbbi, vezető tartalomszolgáltató kínálatában több mint 8 ezer nemzetközi tartalom található. Az utóbbi, a tartalomterjesztés és műsorszórás meghatározó szereplője világszerte, FilmBox csatornáival már évek óta jelen van a magyarországi piacon, több mint 10 ezer nemzetközi filmet és sorozatot tartalmazó katalógussal rendelkezik. Továbbá a 2025-től induló tartalomszolgáltató kínálatában lesznek elérhetők kiemelkedő minőséget képviselő, saját gyártású CANAL+ tartalmak, többek közt Az évszázad csalása, A brigád vagy a Django, amelyek a Direct One előfizetői számára már elérhetővé váltak az elmúlt hónapokban.

 

Jacques du Puy, a CANAL+ International vezérigazgatója így nyilatkozott: „Nagyon örülök a szolgáltatásaink magyarországi elindulásának, amely jól szemlélteti abbéli stratégiánkat, hogy a kínálatunkat digitalizáljuk, ezzel tovább erősítve pozíciónkat Európában. Az SVOD szolgáltatások piaca Magyarországon dinamikusan fejlődik és a CANAL+ célja, hogy jelentős helyet foglaljon el ezen a piacon. A 4iG megfelelő partner a bevezetés támogatásában. Bízunk benne, hogy a CANAL+ hiánypótló lesz a magyar piacon, egyesítve a lineáris csatornákat, a sportműsorokat, valamint a filmek és sorozatok legjavát.”

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az okosórák mellett jönnek az okoscipők és okoszoknik

A technológiai fejlődés és a testre szabhatóság alakítják a jövő fitnesztrendjeit: az edzések az elkövetkező években egyre inkább adatvezérelt, személyre szabott élménnyé válnak. A virtuális és kiterjesztett valóság alapú edzések, a játékos elemekkel gazdagított edzésprogramok, és az egyre népszerűbb viselhető okoseszközök – például okosórák és okoskarkötők – segíthetnek abban, hogy a testmozgás hatékonyabb és élvezetesebb legyen.

2024. október 3. 20:23

Megérkezett Magyarországra az Omoda 5

Az első helyen végzett az OMODA és JAECOO márkák gyártója, a Chery Automobile a kínai piacon az új autók minőségével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget vizsgáló jelentés szerint a kínai brandek között. A közel 20 fejlett intelligens vezetéstámogató technológiával felszerelt OMODA 5 az elkövetkező hetekben Magyarországon is kapható lesz. 

2024. október 3. 17:59

A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?

A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.

2024. október 3. 16:27

Egyre magasabb szintekre tör az IT

Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.  

2024. október 3. 14:56

Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők

Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.

2024. október 3. 13:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37