Az Eurowag elhozza a digitalizációt a teherfuvarozásba
Az Eurowag, a kereskedelmi közúti fuvarozási (CRT) iparág vezető európai technológiai szolgáltatója a hannoveri IAA Transportation 2024 kiállításon jelentette be az ágazatban elsőként megvalósuló digitális platformjának ütemezett bevezetését. Az Eurowag Office arra törekszik, hogy egy olyan digitális platformot biztosítson a teherfuvarozó vállalatok számára, amely a flottaüzemeltetéssel kapcsolatos feladatok teljes részét lefedi, ezáltal enyhíti a rájuk nehezedő nyomást és hozzájárul a hatékonysági hiányosságok csökkentéséhez. A platform alap funkciói ingyenesen elérhetők lesznek az Eurowag új és meglévő ügyfelei számára.
• Az Eurowag bejelentette az Eurowag Office ütemezett bevezetését, amely az iparág első digitális platformja.
• Az Eurowag Office sokéves tapasztalat és több ezer ügyfél igényei alapján került megtervezésre. Teljes körű szolgáltatást nyújt a szállítmányozó cégek számára és lehetővé teszi számukra, hogy egy helyen optimalizálják üzleti tevékenységüket.
• A platform az Eurowag számos piacvezető termékét integrálja, például a flotta- és munkaidő-menedzsment szolgáltatásokat, a fuvarzervezést, az üzemanyag- és útdíjfizetést, az adó-visszaigénylést, a tehergépjármű specifikus navigációt, valamint a dekarbonizációt támogató szolgáltatásokat. A felület hamarosan kiegészül majd a digitális pénztárca használatát is magukban foglaló innovatív finanszírozási szolgáltatásokkal is.
• A felület segít a vállalatoknak a jobb pénzügyi kontrollban, a kihasználatlan kilométerek és a költségek csökkentésében, a CO2-kibocsátás mérséklésében és a szabályozás teljes körű betartásában.
Az Eurowag Office célja annak a CRT-ágazatnak a digitalizálása és racionalizálása, amelyben jelenleg a vállalatok 85%-a különálló szolgáltatóktól származó, különféle termékeket és szolgáltatásokat használ flottája működtetéséhez.
"Az Európán átívelő áruszállítás egy nagyon összetett feladat. A járművezetők, amellett, hogy folyamatosan változó útviszonyok között végzik a munkájukat, több mint harminc adminisztratív feladattal is foglalkoznak egyidiőben. Emellett a vállalatoknak a folyamatosan változó igények mellett az egyre összetettebb nemzetközi szabályozásokkal is szembe kell nézniük. Ez különösen a kisebb és közepes méretű vállalatok számára jelent problémát, amelyek nem rendelkeznek a hatékony működéshez szükséges modern eszközökkel és ez akadályozza a digitális és alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövőre való áttérést. Ezért dolgoztunk ki egy olyan megoldást, amelynek célja, hogy teljesen digitalizáljon minden folyamatot, és lehetővé tegye a tisztességes, környezettudatos és hatékony áruszállítást" – fejtette ki Martin Vohánka, az Eurowag vezérigazgatója.
Portál és alkalmazások
Az Eurowag Office lesz az első ügyfél által kezelhető, digitális platform, amely alternatívát nyújt a fuvarozó cégek által jelenleg használt analóg rendszerekkel szemben.
A felhasználóbarát Eurowag Office platform négy, minden felhasználói igényt lefedő felülettel rendelkezik. Az asztali alkalmazás teljes körű eszközkészlettel segíti a vállalkozások irányítása során felmerülő feladatok elvégzését: a kifizetéseket, a pénzügyeket, az elemzéseket, az egyes járművek kezelését, a számlákat és az összetett járművezetői napirendeket. A tulajdonosok és a diszpécserek számára útközben is bárhol, bármikor elérhető az Eurowag Office mobilalkalmazás. A járművezetői app a nem elektromos és elektromos nehéz tehergépjárművekre is testre szabott pontos, professzionális teherautó-navigáció köré épül fel, és mindent biztosít, amire a sofőröknek az út elejétől a végéig szükségük lehet. Vezető OEM-gyártókkal együttműködve fejlesztik ki a vezetőfülkékhez való további beépített kiegészítőt, amely minden újonnan gyártott tehergépkocsiban könnyű hozzáférést biztosít a kapcsolódó Eurowag Office funkciókhoz.
"A fuvarozó vállalatok számára rendkívül fontos, hogy platformunk és alkalmazásaink pontos térképekre épüljenek. A tehergépjármű-vezetőnek folyamatos idő- és költségelvárásoknak kell megfelelnie, ezért olyan naprakész információra van szüksége az útvonalról, amely hatékonyan figyelembe veszi az egymással versengő célkitűzéseket, például a szállítás időpontját, a forgalmi helyzetet, a pihenőidőt és az e-töltéshez rendelkezésre álló időt. Ezenfelül a térképeket a teherforgalomhoz kell igazítani, figyelembe véve a közúti infrastruktúra különböző súly- vagy méretkritériumait" – nyilatkozta Martin Strigač, az Eurowag termékigazgatója.
Egységes hozzáférés az összes adathoz
Az Eurowag Office több egyedi megoldást fog egyesíteni, amelyek lefedik a teherfuvarozó cégek számára a flottájuk üzemeltetéséhez szükséges szolgáltatások nagy részét. Ezeket az elmúlt öt év során fejlesztette ki vagy vásárolta meg az Eurowag azzal a céllal, hogy minden releváns adatot kezelni tudjon. A rendelkezésre álló szolgáltatások fokozatos átállítása magában foglalja a flotta-, munkaidő- és fuvarszervezési megoldásokat, az adó-visszatérítést, a hagyományos kártyákon vagy mobilalkalmazáson keresztül történő energia-díjfizetést, beleértve az alacsony szén-dioxid-kibocsátású üzemanyagokat és az e-töltést, a devizaváltást, a pénzforgalom optimalizálására szolgáló eszközöket, az egész Európára kiterjedő elektronikus útdíjszedési szolgáltatást (EETS), az útmenti szolgáltatást és a tehergépkocsi-specifikus navigációt.
Az intelligens és egyszerű kialakítás egyszerűsített felhasználói élményt biztosít, mivel számos rendszerhez egyetlen, modern felületen keresztül, egyszeri bejelentkezéssel lehet hozzáférni. A meglévő ügyfelek az eredeti alkalmazásukból is hozzáférhetnek az új platformhoz. Nincs szükség az adatok manuális exportálására és importálására, mivel minden adat hozzáférhető az egyes funkciók között, ami racionalizálja a széttagolt munkafolyamatokat.
Gördülékeny útitárs
Az Eurowag Office platformot bárki ingyenesen kipróbálhatja. A felhasználók digitálisan regisztrálhatnak magánszemélyként és azonnal elkezdhetik használni az útvonaltervezési és navigációs megoldásokat. Az ügyfelek cégüket is csatlakoztathatják, és így a Prémium funkciók előnyeit is élvezhetik. A platform továbbfejlesztésével összhangban a felhasználók hamarosan olyan további funkciókat is igénybe vehetnek, mint az innovatív finanszírozási szolgáltatások, a digitális pénztárca, a járművezetőkkel folytatott chat, valamint a dokumentumok zökkenőmentes továbbítása a járművezető és a diszpécser között.
Kapcsolódó cikkek
- Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
- Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
- 2025-ben hatályba lép a digitális akadálymentességre vonatkozó EU szabályozás
- Digitális ikerszimulációval lesz jobb a zenei élmény
- Digitális előfizetéssel forradalmasítja a mobil-élményt a Yettel
- Így támogatja a digitalizáció a lelakott irodaházak hatékony korszerűsítését
- Az adatvezérelt megoldások a divatiparban is hatékonyak
- A legmodernebb digitális oktatási rendszert valósította meg a Delta Systems a Corvinus Egyetemen
- Mi fordulunk leginkább a Google-hoz egészségügyi kérdésekkel
- K&H: lassul a cégek digitális átállása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.