Újabb rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait
A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) elnyerte a rangos Titan Business Awards díjat az ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.
A leginnovatívabb vállalatokat, szolgáltatásokat és vezetőket elismerő Titan Business Awards díjat idén összesen több mint 1200 szervezet pályázta meg a világ több mint 50 országából. Az összes idei díjazott körében – amelybe többek között a Meta, az Amazon vagy a HP is beletartozik – a UCC az egyetlen magyar cég, kategóriájában pedig az egyetlen európai díjazott cégként került a legjobbak közé.
A United Call Centers legutóbb idén márciusban részesült hasonló kiemelkedő elismerésben: ekkor az amerikai Stevie Awards üzleti díját nyerte el az általa fejlesztett kiemelkedő, mesterséges intelligencián alapuló megoldásainak kifejlesztéséért és alkalmazásáért. A UCC jelenlegi pályázatának fókuszában szintén a cég intenzív fejlesztési munkájának eredményeként létrehozott AI-alapú megoldások álltak:
1. a több mint 40 nyelven kommunikáló aiden.agent, amely integrálja a legfejlettebb AI-technológiákat,
2. az aiden.analytics, amely képes a vállalat kommunikációjának akár 100 százalékát is kontrollálni, biztosítva a proaktív ügyfélkezelést, javítva az ügyfélélményt és kiküszöbölve a jogi és minőségi kockázatokat,
3. valamint az aiden.apps, amely a háttérfolyamatokat optimalizálja az AI-alapú garanciakezeléstől az ügyfélszolgálatokat támogató tudásbázisokig.
„A Titan Business Awards platina fokozata is alátámasztja, hogy AI-megoldásaink nemzetközi szinten is elismert, kiemelkedő színvonalat képviselnek – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Ezek a fejlesztések teljesen újradefiniálják az ügyfélszolgálatok működését: miközben teljesítik a legmagasabb üzleti és adatbiztonsági követelményeket, a kommunikáció és az ügyfélélmény új szintjét nyújtják partnereink ügyfélköreinek.”
Kapcsolódó cikkek
- Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen
- Az AI és a digitalizáció térhódítása a hazai vállalati pénzügyekben
- A mesterséges intelligencia segít könyvet választani a Bookline oldalán
- 2024 végére 20 nyelven lesz elérhető a Galaxy AI
- K&H: Jönnek a digitális ikrek, de mik is azok?
- Lehet tökéletes jövőnk, de csak tudatos tervezéssel érhetjük el
- A Bosch és a Richter Gedeon ipari innovációs díját nyerte el a Széchenyi-egyetem két hallgatója
- Az Uwaizy forradalmi, AI-alapú nyelvtanulási alkalmazást indít el
- Komoly átrendeződés alatt a gyógyszeripar és az egészségügyi ágazat
- Az unalom a márka halála
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.