A Rakuten Viber vezetője előad a ME.ET. CEE premier IT eseményen
Atanas Raykov, a Rakuten Viber globális marketingért és növekedésért felelős alelnöke előadást tart az év egyik legjobban várt informatikai eseményén, a ME.E.T. CEE-n. Raykov a szuperalkalmazások és a mesterséges intelligencia szinergikus potenciálját tárja fel, és a digitális interakciókra gyakorolt átalakító hatásukat vizsgálja majd az újonnan megnyitott budapesti Puzl CowOrKing rendezvényhelyszínen.
A hálózatépítés a ME.E.T. CEE egyik sarokköve, amelynek célja, hogy elősegítse a kapcsolatok kialakulását a legjobb IT-szakemberek között. Az ingyenes rendezvény értékes tartalmakat, mélyreható beszélgetéseket és kapcsolatépítési lehetőségeket ígér reggeltől estig, és platformot biztosít a résztvevők számára, hogy találkozhassanak potenciális társalapítókkal, befektetőkkel vagy technológiai partnerekkel.
A helyszín, a Puzl CowOrKing több mint 850 informatikai szakembernek és startupnak ad otthont, a régió technológiai ökoszisztémáinak csomópontjaként szolgál, és megnyitja az ajtókat a magyar technológiai közösség előtt. A rendezvényen egész nap panelbeszélgetések, vállalkozói irodai órák, mentorálási foglalkozások, mesterkurzusok és technológiai találkozók lesznek. Emellett a regisztrált érdeklődőknek a The Recursive podcastokhoz és interjúkhoz is biztosított a részvétel.
Atanas Raykov betekintést nyújt a mesterséges intelligencia szerepébe az emberi kommunikáció megbízhatóságának és biztonságának növelésében. Kiemeli, hogyan lehet a feltörekvő technológiákat tudatos kockázatvállalással kihasználni annak érdekében, hogy a rendszereket a megbízhatóság, a minőség és a könnyű használat jellemezze.
A magyar felhasználók szignifikáns jelentőséggel bírnak Rakuten Viber számára. Az elmúlt tizenhárom év során a vállalat egy olyan robusztus szuperalkalmazás-ökoszisztémát fejlesztett ki, amely javítja a felhasználók és a vállalkozások közötti kommunikációt, és mindkét fél számára nagyobb értéket biztosít. Idén a Viber bevezette a Viber Plus szolgáltatást, amely fejlett MI-képességeket és inkognitó módot tartalmaz, tovább gazdagítva a felhasználói élményt. Ezekkel az újításokkal a Rakuten Viber a Puzl CowOrKinggel és az unkonferencián résztvevő iparági vezetőkkel együttműködve szeretne hozzájárulni a hazai technológiai ökoszisztéma növekedéséhez.
A november 8-án 10:00 órakor kezdődő rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Atanas Raykov előadása 13:45-kor kezdődik.
Szervezők: Puzl CowOrKing, The Recursive, Startup Hungary, Credo Ventures, LauncHub, Startup Wise Guys, Product Hunt, IseeQ, Portfolion, STRT, Tőkeportál, Eleven Ventures, HVCA, Impact Ventures, Fiedler Capital, Budapest Hungarian Business Angel Network, Ethermind, StanVision, Interactive Venture Partners, Hungarian Fintech Association, Óbuda University Venture Capital, Oktogon Ventures, Lead Ventures, Marketing Mentor, Flashpoint Ventures, Viber
Kapcsolódó cikkek
- Egyre magasabb szintekre tör az IT
- Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
- A munkavállalók véleménye alapján idén a Lufthansa Systems Hungária lett a hazai IT szektor legvonzóbb munkaadója
- Indul a K&H STEM pályázat: az IT hallgatók innovatív megoldásait várják
- A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
- A kihívások közepette is még mindig a bootcamp-es junior fejlesztőké a jövő
- Ezek a legmenőbb IT ismeretek
- Kutatás: rákaptak a használt szerverekre a vállalatok
- Idén sem az IT-n spórolnak a vállalatok
- A szolgáltatásmenedzsment jövője: tanuljunk az IT-tól!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.