Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

forrás: Prím Online, 2024. november 5. 13:27

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

A márka újrapozicionálása az „Outrun” („túlszárnyal”) kifejezés köré épül, és jelentése két elemből áll: az ABB a partnerei számára folyamatosan kimagasló teljesítményt nyújt, ugyanakkor segíti őket abban, hogy mindig termelékenyebben és hatékonyabban tudjanak működni, így túlszárnyalva a jelenlegi teljesítményüket. A „leaner” („hatékonyabb, gazdaságosabb”) az ABB globális vezető szerepére utal az automatizálásban, amely a különböző iparágak kritikus napi műveleteinek termelékenységét és hatékonyságát javítja. A „cleaner” („tisztább, környezetbarátabb”) a vállalat vezető szerepét jelzi az elektrifikációban, valamint a világ legfontosabb iparágainak dekarbonizációjában. Az ABB új szlogenje az „Engineered to Outrun”, amely az „Írjuk együtt a jövőt.” (“Let’s write the future. Together”) jelmondat helyébe lép. A márka újrapozicionálása összhangban van az ABB azon meglévő céljával, hogy az elektrifikáció és automatizálás területén betöltött technológiai vezető szerepével, valamint decentralizált működési modelljével fenntarthatóbb és erőforrás-hatékonyabb jövőt tegyen lehetővé.     

 

 

 

Az ABB vizuális megjelenési formáját is úgy alakítjuk át, hogy tükrözze a márka újrapozicionálását, és még kifejezőbbé váljon. Az ABB ikonikus logója továbbra is megmarad.      

 

Morten Wierod, az ABB vezérigazgatója elmondta: „Örömmel jelentem be a márka újrapozicionálását, és az új szlogenünket, amit az indokol, hogy az ABB új, nagyobb növekedési ambíciókkal járó fejlődési szakaszába léptünk, valamint az ABB Way irányítási rendszer szilárdan beágyazódott a szervezet minden szintjén. A brand újrapozicionálása támogatja a kereskedelmi teljesítményt és a tehetségek vonzását. Az új jelmondatunk egyértelműen kifejezi, hogy kik vagyunk, és miről szeretnénk az ügyfeleink előtt ismertek lenni: biztosítjuk számukra a folyamatos kimagasló teljesítményt, segítünk nekik, hogy termelékenyebbek és fenntarthatóbbak legyenek, és ezáltal tudjanak felülteljesíteni. Az ABB-nél erre így hivatkozunk: 'Engineered to Outrun'.”  

 

A márka újrapozicionálásának kidolgozása során végzett felmérés megállapította, hogy az ABB esetében a vásárlási hajlandóság igen magas, ami azt jelenti, hogy a márka ismertségének növelése jelentős kereskedelmi lehetőséget hordoz. Az újrapozicionálást a decentralizált ABB működési modell szellemében dolgozta ki egy kibővített csapat, amelynek tagjai között a központi szervezet, az üzletágak és divíziók, valamint az ügyfelek képviselői is helyet kaptak.  

Kulcsszavak: ABB

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként. 

2024. november 14. 21:20

Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?

Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül. 

2024. november 14. 18:19

Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása.  Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.

2024. november 14. 14:55

A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett

Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása. 

2024. november 14. 13:17

A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.

2024. november 14. 11:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06