Sanyo kabát

Kollár Csaba, 2001. április 4. 21:42
A Sanyo nevét eddig a különféle kommunikációs és szórakoztatóelektronikai eszközök révén ismertük, de most egy teljesen újfajta üzletágba is belekezdett. A bizarr marketingötlet az, hogy a Sanyo olyan férfi- és női kabátokat fejleszt, amelyeket egy speciális kialakítású zsebbel látnak el a Palm eszközök számára.
Azt senki sem vitatja, hogy jó ötlet egy extra méretű zseb, amiben kényelmesen elfér a PDA, az viszont meglepő, hogy egy elektronikai cég gondolt először ennek gyakorlati megvalósítására.

A Sanyo Fashion House luxuskivitelű esőkabátjait úgy definiálták a reklámkampányban, hogy „kézben tartott készenléti vonal”, magyarázatképpen pedig „speciálisan kifejlesztett belső zsebbel, ami védelmet nyújt, és könnyű elérhetőséget biztosít a Palm eszközökhöz”.

A Palm elnökhelyettese, Byron Connell nem fogadta örömmel a Sanyo hírét, „ezentúl nem csak a termékeink minőségére és funkcionális tulajdonságára, hanem divatosságára és hordhatóságára is gondolnunk kell”. Chris Champlint, a Sanyo képviselőjét nem lepte meg Connel nyilatkozata, szerinte ugyanis: „a fogyasztók szeretnék biztonságban tudni Palmjukat, emiatt van szükség egy speciális zsebre, ami védelmet és hozzáférhetőséget nyújt egyben”. A zseb különlegessége az, hogy statikus védelmet biztosít, vízálló és lézergravírozású Palm logós gombbal zárható. A designőrületre jellemző, hogy úgy hírlik, az IKEA olyan WC-papírtartót fejleszt, ahol a papír mellett a Palm is helyet kaphat.

Kulcsszavak: +fohir Sanyo Palm palmtop divat

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59