Szerkesztő a kávéházban
A Sportfórumnak hat-hétezer rendszeres olvasója van, az oldalak napi összlátogatottsága eléri a tízezret, a Forma1-es idény és a hazai labdarúgó-bajnokság beindulása megnövelte az érdeklődést. A stáb csendben kezdett el dolgozni, bevezető kampány nélkül, de néhány hónap alatt a közönség megismerte az internetes sportújságot. Felfedezték a napilapok szerkesztőségei is, és nemcsak friss híreket vesznek át, hanem részleteket is a sztárinterjúkból. Ez persze öröm a főszerkesztőnek az már kevésbé, ha a forrást elfelejtik feltüntetni. Mostanra üzlet lett a hírszolgáltatás, és egyre több a fizetett hirdetés. Mindez azért fontos, mert a tulajdonos csak az első két évben tűri el a veszteséget.
A Sportfórumra kilencven százalékban Magyarországról kattintanak, két százalék olvassa az Egyesült Államokból, utána Németország és Kanada következik a rangsorban, de Ausztráliából is csaknem egy százalék az érdeklődő.
A főszerkesztő élvezi a munkát, ötleteket ad, pedig nem volt mindig az internet megszállottja; egy éve még a kollégájától kért segítséget, ha egy-egy adatra szüksége volt a világhálóról. Az sem okozott gondot, hogy komoly, konzervatív lapoknál töltött évek után itt másképp, könnyedebben kell írnia. Árvay Sándor azt mondja, a stílusváltással nem is kellett tudatosan foglalkoznia, mert az természetes, hogy másképp beszél az ember mondjuk politikusok társaságában, és megint másképp, ha a barátaival cseveg a kávéházban.
Kapcsolódó cikkek
- RSS az NHH honlapján: Automatikusan láthatóak az újdonságok
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Irodaház-honlapok - leglátogatottabb a Duna Tower
- 100 új weboldalt tervez a Yahoo
- A Rossman online áruházat nyitott
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- Kárpátalja a világhálón
- Túl a 200 ezren az egészségesebb életmódra koncentrálók
- Interaktív Van Gogh
- Megújult az adóhatóság internetes oldala