Klikkeljünk, beszéljünk, vagy menjünk a bankba?
Kollár Csaba, 2001. május 10. 19:51
A kanadai Scotiabank bank olyan új üzleti szolgáltatást mutatott be, ami lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy folyamatosan nyomon kövessék számlájuk egyenlegét, SMS küldésével.
A Scotiabank új szolgáltatásának a neve: Scotia Alert. Az innovatív fejlesztés minden üzleti ügyfél számára igénybe vehető, így kényelmesen követhetik nyomon a vállalkozói számlájukon zajló változásokat, az internetkompatibilis vezeték nélküli eszközök használatával. Albert Wahbe az e-Scotia vezetője úgy gondolja, hogy a Scotia Alert megteremti az alapjait az emelt szintű üzleti szolgáltatásoknak, amikkel az üzletemberek kényelmesen, valós időben bárhol, bármikor üzenetet, vagy riasztást kaphatnak számlájukkal kapcsolatban. Wahbe szerint a szolgáltatás igazi ereje abban van, hogy valós időben küld információkat a jelentős tranzakciókról, melyek az ügyfél vállalkozói bankszámláján zajlanak. A szolgáltatást először Ontario-ban indították el.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone az EFOTT-on
- GPS-alapú szolgáltatást indított a Nokia
- Új wapos zeneletöltés a Pannonnál
- Biztonságos online bankolás Boot CD-vel
- 300 Mb/s-os "Super 3G" szolgáltatást tesztel Japánban az NTT DoCoMo
- T-Mobile a Balaton Soundon
- GPRS-modem a laptopról való mobilozáshoz
- Casio-DoCoMo vegyes vállalat vezeték nélküli elektronikus fizetésre
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN