Klikkeljünk, beszéljünk, vagy menjünk a bankba?

Kollár Csaba, 2001. május 10. 19:51
A kanadai Scotiabank bank olyan új üzleti szolgáltatást mutatott be, ami lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy folyamatosan nyomon kövessék számlájuk egyenlegét, SMS küldésével.
A Scotiabank új szolgáltatásának a neve: Scotia Alert. Az innovatív fejlesztés minden üzleti ügyfél számára igénybe vehető, így kényelmesen követhetik nyomon a vállalkozói számlájukon zajló változásokat, az internetkompatibilis vezeték nélküli eszközök használatával. Albert Wahbe az e-Scotia vezetője úgy gondolja, hogy “a Scotia Alert megteremti az alapjait az emelt szintű üzleti szolgáltatásoknak, amikkel az üzletemberek kényelmesen, valós időben bárhol, bármikor üzenetet, vagy riasztást kaphatnak számlájukkal kapcsolatban”. Wahbe szerint a szolgáltatás igazi ereje abban van, hogy valós időben küld információkat a jelentős tranzakciókról, melyek az ügyfél vállalkozói bankszámláján zajlanak. A szolgáltatást először Ontario-ban indították el.
Kulcsszavak: mobilszolg bankszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01