A Fujitsu beszáll az e-kereskedelmi szoftverfejlesztésbe

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. június 12. 19:58
A hardvertermékeiről ismert japán óriásvállalat a piacon megszerzett nevét kihasználva kívánja kivenni részét a programpiac egy ígéretes szektorából, az e-kereskedelmi szoftverek fejlesztéséből. Bár a 49 milliárd dolláros vállalat nincs könnyű helyzetben, a zsúfolt piacra saját gépeire előtelepített saját programjaival mégis azonnal betörhet.
A már meglevő, és Japánban már forgalmazott szoftverek igazi piaca az USA, itt most kezdi meg az előrenyomulást a cég, olyan versenytársak ellenében, mint a Microsoft, vagy az Oracle. A Fujitsu azért is az USA-ban szeretne teret nyerni, mert ott nem olyan jelentős a piacrészesedésük, mint Ázsiában, vagy Európában. A Fujitsu a félvezetőktől a lemezmeghajtó-egységekig szinte mindent gyárt, ám a vállalat kezdi felismerni a szoftverek fontosságát. Ezt jelzi, hogy a 2000-es pénzügyi évben 49,6 milliárd dolláros bevételt elkönyvelő cég bevételeinek 37 százaléka a programokból, és a kapcsolódó szolgáltatásokból ált össze.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01