Az Amazon megvásárolta a legnagyobb kínai internetes áruházat
A Joyo-t 2000-ben alapították és elsősorban könyvek, hanghordozók és játékok internetes kereskedelmével foglalkozik. A folyamatosan komoly árengedményeket kínáló oldal népszerűsége nagyban megugrott 2003-ban, amikor a SARS járvány következtében kitört pánik miatt több millió kínai a zsúfolt üzletek helyett az online vásárlást választotta.
Kapcsolódó cikkek
- Szárnyal az Amazon
- Az Amazon veszítgeti profitját
- Milliárdos bevételt vár új szoftverétől a SaveAs Kft.
- Csökkent az Amazon.com nyeresége
- A KarstadtQuelle internetes forgalma átlépte a kétmilliárd eurót
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- (Net)piaci rekordok
- Rekordok az Amazonnál
- Megsokszorozta nyereségét, ám így is alulteljesítette a várakozásokat az Amazon
- Amazon.com - vártnál gyengébb negyedéves teljesítmény
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.