Az internetes vásárlók még mindig a csalásoktól félnek
Ennek eredményeképp a társaságok azért küzdenek, hogy tudják bizonyítani a vásárlóknak az online vásárlás biztonságosságát, és azt hogy a probléma nem is olyan nagy, mint ahogy a legtöbb ember gondolja. A Jupiter Media Metrix tanulmánya szerint a legfőbb ok, amiért sok felhasználó nem vásárol az interneten, a csalásoktól való félelem, így a hitelkártyákat üzemeltető cégek egyre több biztonsági újítást vezetnek be az adatok védelmének érdekében.
A Visa hitelkártya-hálózat - állításuk szerint az ő kártyáikat használják az internetes vásárlások felénél - új felhasználó-azonosító és hitelesítő rendszereket mutatott be, ami az eddigieknél nagyobb védelmet biztosít a csalások ellen. Május végén a Microsoft bejelentette, hogy az Orbiscom és a Cyota társaságoktól fog technológiákat licencelni, amelyek segítségével egyszer használatos, egyedi számokat lehet kiosztani minden online vásárláshoz, így a hitelkártya-tulajdonosoknak nem kell megadniuk a kártya számát a tranzakció során. Egyes hitelkártyacégek, például az American Express is már bemutatták technológiáikat, amelyek elrejtik a felhasználók hitelkártyaszámát az online vásárlás során.
Kapcsolódó cikkek
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Nagy-Britanniában bevezetik az érintőkártyás fizetést
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en