SAS: az új hajtóerő az ügyfélintelligencia
A összes árbevétel helyi pénznemben 16, amerikai dollárban 10 százalékkal nőtt. A helyi pénznemben mért bevételnövekedés Európában 21, az Ázsia-Csendes-óceán térségben 22, az Egyesült Államokban 10 százalékot tett ki. A régiók a következő mértékben járultak hozzá az összes árbevételhez: Észak- és Dél Amerika - 52%; Európa, Közel-Kelet és Afrika - 37%; Ázsia-Csendes-óceán - 11%. A SAS a jövőben sokkal többet kíván fordítani a feljövőben levő piacok, például az orosz és a kínai piac feltárására, s ugyanakkor tovább fogja bővíteni jelenlétét a nagy nemzetközi piacokon, például Japánban és Németországban. A cég elemzői szerint ugrásszerűen nő a kereslet az adatelemző CRM szoftverek iránt, amelyek információvá alakítják az ügyfelek és a webes forgalom adatait. A SAS jelenleg fejleszti a CRM és teljesítménymenedzselő megoldások ágazatspecifikus változatait. A vállalati marketingtevékenységek automatizálására szolgáló EMA (Enterprise Marketing Automation) termékből új megoldások születnek a kártyaszolgáltatók, a biztosítók és a távközlési vállalatok számára.
Kapcsolódó cikkek
- Új kereskedelmi vezérigazgató-helyettes a Montana Zrt-nél
- Kinevezték Hernádi Józsefet a Sun ügyvezetőjének
- AMD negyedév: veszteség, növekvő forgalom
- Várakozás alatti Google-nyereség
- Az Ericsson továbbra is megbízható teljesítményről számol be
- IFS: Kiemelkedő licencbevétel-növekedés
- Új SLR érzékelő gyárat épít a Canon
- Új vezérigazgató az EDS élén
- Az Oracle megvásárolja a Bharosa vállalatot
- Az Accenture új szolgáltató központot nyitott Brno-ban