Pivotal CRM rendszer a KPMG-nél

, 2001. július 10. 11:23
A London Logic & Partners (LLP) Budapest együttműködési megállapodást kötött a KPMG-vel, a Pivotal eRelationship 2000 technikai támogatására, illetve testreszabására.
A Pivotal eRelationship 2000 vezető CRM rendszer, amely lehetővé teszi a vállalatok számára a hosszú távú és erős partnerkapcsolatok kialakítását. "A Pivotal eRelationship 2000 célja, hogy a munkafolyamatok szervezettebbek, proaktívabbak és informatívabbak legyenek a munkatársak, beleértve a külső és belső értékesítési, marketing, telemarketing, logisztikai és ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó alkalmazottakat is.

A KPMG Magyarországon a Pivotal CRM rendszerének, az eRelationship 2000-nek bevezetése mellett döntött azért, hogy jobban rálásson és ellenőrzése alatt tudja tartani az értékesítési és marketing tevékenységeket. Az értékesítés és marketing területén a Pivotal elsősorban az üzleti és értékesítési lehetőségek felkutatását, minősítését és menedzselését segíti elő. A Pivotal integrált része a KPMG menedzsment-információs rendszerének, jelenleg az értékesítés, illetve a kapcsolattartók tevékenységeiről szóló riportok készítésére használják.

Kulcsszavak: LLP-hu KPMG hálózat CRM

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01