Üzleti kommunikációs szolgáltatók piaci részesedése

Az adatkommunikációs piac 40%-a már az alternatívoké

, 2001. augusztus 13. 13:02
A Magyar Infokommunikációs Jelentés adatai szerint a hazai 10 fő feletti vállalatok potenciálisan mintegy 50 ezer olyan telephellyel rendelkeznek, amelyek között adatkommunikációs kapcsolat létesíthető, nem beszélve arról a további 20 ezer egyetlen telephellyel rendelkező cégről, amelyek anyavállalatukkal, partnereikkel, bankjukkal vagy költségvetési szervekkel kapcsolatot létesíthetnek. Mindeddig a több telephellyel rendelkező vállalatok 22%-a épített ki adatátviteli kapcsolatot kirendeltségei között, amely a BellResearch kutatása szerint 2340 vállalati ügyfelet jelent.
A Magyar Infokommunikációs Jelentés szerint a vállalatok adatátviteli gyakorlatában még ma is a legelterjedtebb üzleti kommunikációs megoldás az analóg vonal modemmel: a telephelyek közötti kommunikációban az adatátvitelt folytató cégek 41% veszi igénybe a technológiát. Az utóbbi 1-2 év viharos sebességű penetráció növekedésének köszönhetően a digitális vonalak már aktívan beépültek a vállalatok üzleti kommunikációs gyakorlatába: a telephelyek között adatátviteli tevékenységet folytató cégek 32%-a ISDN-t alkalmaz. A harmadik leggyakrabban használt adatátviteli megoldás a bérelt vonal: a telephelyek között adatátviteli kapcsolatot létesített cégek 35%-a használja. [A kapcsolatok nem a nyilvános internet elérésére, hanem a telephelyek közötti adatkommunikációra vonatkoznak!]

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01