BellResearch kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: BellResearch
Biztonságukat túl-, az adathalászat veszélyeit alábecsülik a hazai kisvállalkozások
Az adathalászok nem válogatnak, így célkeresztjükbe egyre inkább olyan mikro-, kis- és közepes vállalkozások is kerülnek, amelyek nagy többsége továbbra sincs tisztában azzal, hogy mennyire sérülékenyek saját informatikai megoldásaik, és hogy egy-egy incidens mekkora kárt okozhat. A Telekom és a BellResearch legfrissebb kutatása szerint a vállalkozások túlnyomó többsége nem fordít kellő figyelmet az adathalászat elleni védelemre, a veszélyekkel pedig a legtöbb esetben még maguk a cégvezetők sincsenek tisztában.
Félelmekből előnyök – megkerülhetetlen a felhő a gazdaság digitalizációjában
A magyar nagyvállalati vezetők 72 százaléka szerint a digitalizáció olyan forradalom az üzleti életben, ami túlmutat minden korábbi nagy változáson – derül ki a Microsoft Magyarország megbízásából készített nagyvállalati felhőkutatásból.
A professzionális infokommunikációs megoldások használata felé kell fordulnia a hazai kis és közepes vállalkozásoknak
Az edukáció kulcskérdés - derül ki a Telekom friss kutatásából, amelyet a BellResearch végzett a cég megbízásából a hazai KKV-ék infokommunikációs helyzetének feltérképezése céljából.
Bell Research: a teljesítmény a döntő laptopvásárláskor
A magyaroknak a teljesítmény a legfontosabb szempont laptopvásárláskor, ezt a maximálisan adható 10 pontból 9,2 pontra értékelték a fogyasztók - derül ki a Bell Research által készített felmérésből.
A személyes bizalom irányítja a kisvállalatok üzleti döntéseit
Az Invitel és a BellResearch közös fókuszcsoportos kutatásában többek között azt vizsgálta, hogyan gondolkodnak a kisvállalatok döntéshozói az üzleti tele- és infokommunikációról, az ICT szerepéről. Mitől tartanak, mi a legfontosabb számukra és hogyan döntenek, ha tele- vagy infokommunikációs szolgáltatót, vagy szolgáltatást választanak.
Alulértékelik a cégek a informatikai biztonság szerepét
A cégvezetők többsége úgy érzékeli, hogy a magyar kis- és középvállalatok továbbra is alulértékelik az informatikai biztonság szerepét - derül ki az első független magyar IT-biztonsági felmérésből, amit csütörtökön az Informatikai Biztonság Napján (ITBN) ismertettek Budapesten.
Magyarországi kutatás a száznál több pc-vel rendelkező szervezetek adattárolásáról és adatmentéséről
A Symantec tegnap online sajtókonferencián (webcast) ismertette annak a kutatásnak az eredményeit, amelyet a cég magyarországi képviseletének megbízásából a BellResearch végzett a Symantec/Veritas termékek használatáról a száznál több személyi számítógépet működtető magyarországi gazdálkodószervezetek és intézmények körében.
A Skype és társai már minden tizedik céghez betették a lábukat
A hazai vállalati szféra távközlési piacának 2004-2005 terminusban tapasztalt zsugorodása megállt, de a cégek telekommunikációs költségstruktúrájában markáns átrendeződések figyelhetőek meg: a vezetékes telefonkiadások csökkenése és a mobilpiac stagnálása mellett az adatkommunikációs és internetpiacok mérsékelt növekedésének lehetünk tanúi - összegezte a kutatási eredményeket Andrási Tamás, a BellResearch üzletfejlesztési igazgatója.
BellResearch: csökken a kereslet az asztali PC-k iránt
A PC-piac szűkülését prognosztizálják a BellResearch elemzői a legfrissebb Magyar Infokommunikációs Jelentésben.
Növekszik a mobiltelefonra utaltság a vállalatok körében
[smallimage 1 left] Minden második vállalatnál nőttek a mobilkiadások 2002-ben, ennek ellenére mindössze a cégek alig több mint harmadánál érhető tetten törekvés vagy felülről érkező nyomás a mobiltelefonálás anyagi ráfordításainak csökkentésére - derül ki a Magyar Infokommunikációs Jelentés 2003-as kiadásából.
Felmérés az internetes bankolásról
[smallimage 1 left] A teljes felnőtt lakosság 1,6 százaléka használja pénzügyei intézésére a világhálót, miközben tíz nagyvállalatból csak egy maradt meg az átutalások telefonos vagy személyes intézésénél.
Az IT döntéshozók évente csak két-három konferencián vesznek részt
Az IT döntéshozók több mint fele havonta több konferenciára is meghívást kap, azonban csak minden kilencedik-tizedik kelti fel érdeklődését annyira, hogy ellátogasson a rendezvényre - áll a BellResearch által első alkalommal elkészített 2003-as döntéshozói médiakutatásban.
BellResearch: informatikai szemléletváltás az üzleti szférában
Az IT-vezetők mellett már az üzleti döntéshozókban is tudatosodott, hogy az informatika a cég működésének szerves részét képezi, és nem csak egy a többi szervezeti egység közül - áll a BellResearch által első alkalommal elkészített 2003-as döntéshozói médiakutatásban.
A fényképküldés lehetősége marginális szempont a mobilvásárlásnál
A készülékcserét tervező mobilfelhasználók közül csak minden ötödik tartja fontosnak, hogy készüléke képes legyen kezelni a mobil multimédiát. Jelenleg a gazdagabb funkcionalitás és nagyobb memóriakapacitás az elsődleges szempont az átlagos felhasználó számára, de egyre nagyobb igény mutatkozik a kényelmesebb WAP és mobilinternet-szolgáltatások iránt - derül ki a BellResearch és Think Consulting 2002 őszén készített közös felméréséből.
Informatikai Kontrolling: a vállalati információbiztonság ellenőrzésének új módszere
A közelmúltban napvilágot látott felmérések alátámasztják azt a korábbi feltevést, hogy a magyar vállalatok a szükségesnél jóval kisebb jelentőséget tulajdonítanak a számítógépes információvédelemnek.
Távközlési liberalizáció: kit miért nem érint?
A vállalati szektorban már több éve folyik a verseny a telefonbeszélgetéseknek a Matáv hálózatáról való eltereléséért, ennek ellenére a hagyományos vezetékes telefonszolgáltatásból származó bevételek több mint 80%-át továbbra is a Matáv realizálja. Az alternatív szolgáltatók fókuszából kiesett mikro- és kisvállalatok 90%-a egyáltalán nem érzékeli a liberalizáció hatását - olvasható a legfrissebb Magyar Infokommunikációs Jelentésben.
Szélessávú internetet
Legalább 100 ezer modemmel rendelkező internetező háztartás váltana széles sávra, ha a nagyobb sebesség mellett a multimédiára épülő információs szolgáltatásokat, elektronikus távképzési formákat vagy audiovizuális szórakoztató tartalmakat is élvezhetnék - derül ki a BellResearch és a Siemens közös "A szélessávú internet-hozzáférésre épülő alkalmazások piacpotenciálja" című tanulmányából.
Olcsóbb telefonálást és internetezést várnak az IHM-től
A magyarországi háztartások több mint 80 százaléka a vezetékes telefontarifák csökkentését, minden második háztartásfő az otthoni internetezés költségeinek mérséklését várja az új Informatikai és Hírközlési Minisztérium (IHM) tevékenységétől - derül ki a BellResearch által készített felmérésből.
Felmérés az internet-penetrációról a költségvetési szférában
A magyarországi költségvetési szférában a legmagasabb, 90 százalék feletti az internet-penetráció az általános központi közigazgatási intézményeknél, a felsőfokú és középfokú oktatási intézményeknél, valamint a fekvőbeteg-ellátást végző kórházaknál - derül ki a BellResearch és a Think Consulting által készített Magyar Infokommunikációs Jelentés 2002/I. című kiadványból.
Eltérő internetpenetráció a közszférában
A magyarországi költségvetési szférát vegyes internetellátottság jellemzi: a legmagasabb, 90% feletti penetrációval az általános központi közigazgatási intézmények, a felsőfokú és középfokú oktatási intézmények, valamint a fekvőbeteg-ellátást végző kórházak jellemezhetők. A legelmaradottabbak közé, 50% alatti ellátottsággal, az alapfokú oktatási intézmények, a szociális, járóbeteg-ellátást végző és egyéb egészségügyi intézmények sorolhatóak - derül ki a BellResearch és a Think Consulting által készített Magyar Infokommunikációs Jelentésből. Az internetpenetráció a legszorosabb kapcsolatot az intézmények méretével mutatja, a foglalkoztatottak számával egyenes arányban nő: míg a 100 főnél nagyobb intézmények 90% feletti penetrációval jellemezhetők, a 10 főnél kisebb szervezeteknek csak kétötöde kapcsolódik a világhálóra.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.