Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál

forrás Prim Online, 2011. január 21. 10:15

A tavaly júliusban kiírt tender győzteseként a hazai ITware Kft. készítette el a Vodafone tömeges rövid szöveges üzenetküldő alkalmazását, amellyel vállalati ügyfeleinek kínál online elérhető új szolgáltatást az operátor.

A széles ügyfélkörrel vagy sok munkatárssal rendelkező kis és közepes cégek számára nyújthat hasznos megoldást az új, interneten keresztül elérhető Vodafone szolgáltatás. E cégek üzeneteiket egyszerűen és gyorsan, akár időzítve is megküldhetik a partneradatbázisukban szereplő mobiltelefonokra. A jól használható marketingeszköz révén a vállalatok növelhetik forgalmukat, és szorosabban tarthatják a kapcsolatot meglevő ügyfélkörükkel. A szolgáltatás mindhárom hazai mobil operátor által üzemeltetett mobilszámra lehetővé teszi az SMS küldést.

„Megbízónk fontos elvárása volt, hogy egy kipróbált, robosztus, megbízható rendszerrel szolgálhassa ki vállalati ügyfeleit. Az általunk szállított alkalmazást – amelyet a felhasználók egy online kezelőfelületen is elérhetnek – ilyen, akár több százezer SMS-t is kezelő ipari megoldásként fejlesztettük. Rendszerünk lehetővé teszi, hogy nagyszámú, személyre szabott üzenetet könnyedén, webes környezetben küldhessünk ki, majd a kampány hatékonyságát ábrák, grafikonok segítségével elemezzük.” - mondta el Dankó Sándor, az ITware Kft. ügyvezető igazgatója.

A nemzetközi tapasztalatok szerint az üzenetek címzettjeit személyes módon, mobiltelefonjukon megszólító SMS-ek jól használhatók a vállalati külső és belső kommunikációban egyaránt. Különösen a kis és közepes méretű cégeknek lehet kitűnő marketing eszköz az online tömeges SMS küldés, amelyeknek ily módon nincs szükségük egyszeri, nagy összegű szoftver, ill. szolgáltatás megvásárlására. Az ügyfelek értesítése, a termékekkel kapcsolatos hírek közvetítése és a promóciók kivitelezése azok a területek, ahol talán a leginkább költséghatékony eszköznek bizonyulhat a szolgáltatás. Ugyanakkor a külső kommunikáció mellett a munkatársakkal történő kapcsolattartást is megkönnyítheti az alkalmazás, hiszen egy gombnyomással küldhető sürgős információ a cégnél dolgozó személyeknek, vagy értesíthetők a kollégák az aktuális hírekről.
 

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36