A Groupon Kínába készül?
A csoportos vásárlás kedvezményeire építő, napi ajánlatokat hirdető Groupon úgy tűnik, hogy készen áll a rendszer Kínában történő bevezetésére. Ezzel a cég kiterjesztheti piacát Ázsiában. A Chicago központú Groupon, mely kedvezményes termékeket és szolgáltatásokat kínál, ezáltal 450 millió új internet felhasználóhoz juthatna el.
A Wall Street Journal cikke szerint a Gaopeng.com weboldalt működtető cég megbeszélést folytatott a Groupon céggel. A Gaopeng.com a Tencent Holding által jegyzett oldal. A Tencent az egyik legnagyobb kínai internetes befektető holding, a Digital Sky Technologies részvényese, és a Groupon egyik befektetője.
Az újságcikk szerint a Groupon álláshirdetéseket adott fel Kínában, ezzel a szöveggel: „A legnagyobb csoportos-vásárlás weboldal alkalmazottakat keres Sanghaiban!”
A Groupon pekingi szóvivője nem válaszolt a Wall Street Journal kérdésére.
Januárban a chicagói cég már tárgyalt a Tencent-tel a Groupon ázsiai piacon történő terjeszkedéséről.
Kapcsolódó cikkek
- Olimpiai "mobiltelefon-ajándék" Kínától a londoni metrónak
- A ma kezdődő kínai újév találkozása az információs társadalommal
- Kínában lekapcsolták a netről Egyiptomot
- Miért kellett Eric Schmidtnek távoznia a Google éléről?
- Sorra záratják be a kínai fájlcserélőket
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Webáruházban árulnak lopott iTunes hozzáféréseket
- Internetre gyűjtik az évszázados kínai irodalmi emlékeket
- Már majdnem félmilliárd az internetfelhasználók száma Kínában
- A Groupon visszautasította a Google 6 milliárd dolláros ajánlatát
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.