Tencent kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Tencent
Kínai cégek törnek fel a "legokosabb" vállalatok ranglistájára
Az idén már három kínai vállalat is megjelent az első tíz között a Massachusetts Institute of Technology (MIT) neves amerikai műszaki egyetem kiadványa, a MIT Technology Review világ 50 "legokosabb" vállalatát felsoroló ranglistáján.
Súrolja a kínai Tencent értéke a Facebookét
Már magasabb az Amazon, az IBM vagy az Oracle tőkeértékénél, és közelíti a Facebookét a kínai Tencent Holdings befektetési társaság piaci tőkeértéke.
Példátlanul nő a kínai Tencent nyeresége
Ötven százalékkal nőtt az egyik legnagyobb kínai internetes vállalat, a Tencent Holdings nettó nyeresége 2014 utolsó negyedévében. A profit 5,86 milliárd jüanra (270 milliárd forint) nőtt a 2013-as utolsó negyedéves 3,91 milliárd jüanról.
Mégsem akkora üzlet a Weibo-részvény
Az utóbbi időben egyre több kínai cég hajt végre részvénykibocsátást az Egyesült Államokban; a legfrissebb példa a félmilliárd regisztrált felhasználóval rendelkező, „kínai Twitterként” emlegetett Weibo. A nyilvános amerikai részvénykibocsátás időzítése nem volt a legszerencsésebb...
A Groupon Kínába készül?
A csoportos vásárlás kedvezményeire építő, napi ajánlatokat hirdető Groupon úgy tűnik, hogy készen áll a rendszer Kínában történő bevezetésére. Ezzel a cég kiterjesztheti piacát Ázsiában. A Chicago központú Groupon, mely kedvezményes termékeket és szolgáltatásokat kínál, ezáltal 450 millió új internet felhasználóhoz juthatna el.
Cikkgyűjtő
További híreink
Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom
A Yettel összesített adatok alapján folyamatosan vizsgálja a hálózatán zajló forgalom típusát és intenzitását mind a belföldön, mind a külföldön mobilt használó ügyfelek esetében. Most a szabadságokkal teli nyári időszakot elemezte a vállalat, érdekes megállapításokat nyerve az adatokból.
Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.