Reklámmal olcsóbb a Kindle
Az Amazon - egyelőre csak és kizárólag az amerikai piacon - bevezette a reklámok megjelenítését az elektronikus könyvolvasóján. Ezek elviseléséért cserébe: az a Kindle készülék, amelyiken az induló oldalon (vagy a képernyővédőkön) speciális ajánlatok jelenhetnek meg, 25 dollárral olcsóbb, és ráadásként még a házhozszállítás is ingyenes.
Az Amazon weboldalán most 139 dollárért rendelhető meg a WiFi-s (vagyis 3G kártyát nem tartalmazó) Kindle, s ehhez társul az ajánlat, miszerint elég 114 dollárt fizetnie annak, akit nem zavar, ha a képernyővédő szponzorált, vagy ha a "HOME" képernyő alján különféle szöveges reklámok jelennek meg. Az Amazon hangsúlyozza, hogy a reklám nem zavarja a könyvolvasást, és maguk a kiküldött üzenetek is hasznosak lehetnek, példaként ugyanis ilyeneket említ az oldal:
- 20 dolláros Amazon ajándékkártya 10-ért
- 6 dollárért hat hangos könyv (68 dollár értékben)
- Válassz 1 dollárért egyet az Amazon zeneboltjának egy millió albumából
- Harmincdolláros termékek tízért az Amazon Denim vagy Swim Shopjából
A szponzorált képernyőkímélő kapcsán az Amazon a vásárlókat is bevonná abba a döntésbe, hogy mi is az, amit a közönség szeret. Rövidesen elindítják az AdMash nevű oldalt (jelenleg még csak egy bevezető kép van rajta), és aki innen letölti készülékére a "hirdetés-keveréket", az - váltogatva a képernyőket - kiválaszthatja, hogy melyik szponzorált képernyővédőt szeretné látni. A közönségszavazás kiterjedhet a formára is, vagyis arra, hogy inkább tájképek, esetleg épületek, vagy éppen utazási képek legyenek-e a szponzorált képernyővédők.
Arról egyelőre nincs hír, hogy a belső - amazonos - reklámok mellett a cég tervezi-e idegen reklámok megjelenítését is, de a modell tulajdonképpen elvezethet akár ahhoz a gondolathoz is, hogy a könyvolvasók és a könyvek árát nem feltétlenül az olvasóknak kell megfizetni, megfizethetik azok is, akik valamilyen reklámüzenetettel épp ezeket az olvasókat vennék célba.
Kapcsolódó cikkek
- Abszolút környezetbarát: napelemes e-könyv olvasó
- James Franco e-könyvvel debütál regényíróként
- Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
- Versenyképes áron tör be a piacra az Amazon-tablet
- Nagyszabású T-Home akció
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Légzsák telefonoknak
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
- Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.