Nagyszabású T-Home akció
Mától október 18-ig tart a T-Home nagyszabású előfizetés-toborzó akciója, amelynek keretében a tévé- vagy internetszolgáltatást újonnan megrendelő és hűségidőt vállaló ügyfelek között naponta egy 3D-s Samsung Smart tévét, egy 9-es sorozatú Samsung notebookot, egy HTC Flyer tabletet, egy Xbox Kinect játékkonzolt és egy iPhone4 16 GB okostelefont sorsolnak ki.
Azok számára, akiknek nem jut a napi öt nyereményből, vígasz, hogy a T-Home az internet- vagy tévészolgáltatását hűségidővel megrendelő ügyfelei számára elengedi a havi díjat a létesítéstől számított egy hónapig, és még a telepítési díjat sem számítja fel. Amennyiben valaki tévészolgáltatását internetszolgáltatással, vagy internet- és telefonszolgáltatással együttesen, vagy ezen szolgáltatások mellé rendeli meg, a T-Home kedvezményrendszer igénybevételével a tévé mellett telefon és/vagy internet-szolgáltatásokra is megkapja a Dupla, Tripla kedvezményeket az első hónap alatt is.
Az ajánlatról és a T-Home kedvezmények igénybevételének részletes feltételeiről a www.t-home.hu oldalon lehet olvasni.
Kapcsolódó cikkek
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- A T-Home tévészolgáltatás előfizetői immár szerdán is nézhetik a Bajnokok Ligája meccseit
- Kedvezményes tévé-előfizetési lehetőség a T-Home-tól
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
- Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
- Újabb kombinált csomagok a T-Mobile és T-Home kínálatában
- Már több mint 150 ezer T-Home IPTV előfizető
- Online marketing: a display-hirdetések reneszánsza
- Speciális tévéajánlat a nyaralókba a T-Home-tól
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.