Az idő pénz(tárca) is egyben...
A Sziget Szervezőiroda fesztiváljain - már tudjuk - száműzték a készpénzt. És azt is tudjuk, hogy Fesztiválkártyával, esetleg mobiltelefonnal is lehet fizetni. A Heineken Balaton Soundon azonban egy világújdonság is társul a kártya és a telefon mellé: itt az új fizetőeszköz, a Fesztiválóra, amit a Szigeten is lehet majd kapni.
A Fesztiválóra érintésmentes (NFC) technológiával készült, több európai ország és az Egyesült Államok fesztiváljai használják a közeljövőben, a premierre azonban Magyarországon kerül sor.
A Fesztiválóra egy feltölthető Fesztiválkártya tudása, egy - az adott fesztivál arculatára szabott - limitált kiadású, trendi órába építve. A tulajdonosa a fesztivál területén mindenhol fizethet vele egyetlen érintéssel ugyanúgy, mint a Fesztiválkártyával – ekkor a hagyományos bankkártyaterminálokhoz hasonló terminálon nemcsak a vásárlás összege, de az órán megmaradó egyenleg is megjelenik. A véletlen fizetések, dupla fizetések kizártak. Az óra ellenáll a “természeti csapásoknak” – az sem baj, ha a gazdáját a Balatonba vagy zuhanyozni is elkíséri és mivel mindig a gazdáján van, nehéz elveszteni és lopásbiztos is.
A fesztiválon megtalálható Fesztiválkártya Feltöltő Pontoknál, valamint a VOLT Bolt pontoknál lehet hozzájutni az órához, bruttó 7.990 Ft-os áron. A Fesztiválkártya Feltöltő Pontoknál azonnal pénzt is lehet rá tölteni, készpénzzel vagy a kijelölt pontoknál bankkártyával.
Az órára feltöltött és el nem használt pénz a rendezvény nyitvatartási ideje alatt a Feltöltő Pontoknál bármikor visszaváltható, az óra pedig örök emlékként hazakíséri tuljdonosát.
Az óra használatára a Fesztiválkártya szabályai vonatkoznak.
Kapcsolódó cikkek
- 2012-ben is Londonban mutatják be a világ legjobb fotóit
- A VeriFone megvásárolta a Global Bay vállalatot
- iPod Nano Motorola módra? – MotoACTV
- BrandFestival és r-time: két konferencia egy platformon
- Ingyenes WiFi a Budavári Borfesztiválon
- Heineken Balaton Sound: hálózat és buli magasfokon
- Teltházzal zárt a VOLT
- Jól debütált a fesztiválkártya a VOLT-on
- Online Sziget pólótervező pályázat
- A Heineken Balaton Sound-on fesztiválozik az ACE Telecom
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.