Sztrájk a Verizonnál
Amerika egyik vezető mobilszolgáltatójának 45.000 dolgozója ma délben beszüntette a munkát. A sztrájk oka, hogy a cég meg akarta változtatni a dolgozókkal kötött megállapodást, oly módon, hogy könnyebb legyen az elbocsájtás, a fizetést teljesítményhez köthesse, szabályozza a nyugdíjba vonulást és az egészségügyi tervhez való csatlakozást. A sztrájkolók többsége műszaki munkatárs vagy ügyfélszolgálati dolgozó. A Verizon Wireless ügyfeleit nem érintette a munkabeszűntetés.
A Verizon szóvivőjének nyilatkozata szerint mindent megtesznek, hogy az ügyfelek minél kevesebb problémát érzékeljenek a sztrájk miatt. Több tízezer menedzsert és más dolgozót tanítottak be, hogy el tudják látni a sztrájkolók feladatait. Marc Reed, a Verizon humán erőforrás helyettes igazgatója elmondta, megvannak a forrásaik és a tehetségük is ahhoz, hogy az ügyfelek igényeit kielégítsék.
A Verizon a két korábbi javaslatánál meg tudott egyezni a dolgozókkal, és elkerülték a sztájkot. A mostani esetben a két fél érdekei lehetetlenné tették a megállapodást.
A 2000-ben tartott sztrájk idején 86.000 dolgozó függesztette fel a munkát 18 napon keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Forgalom alapú fizetés a Verizonnál
- Globális iPhone - világutazóknak
- HTC Thunderbolt – az első 4G-s okostelefon
- Negyedik generációs mobilhálózatra vált Amerika
- Verizon: Üdvözlet a 4G világban!
- Csak 500 Kin mobilt adott el a Microsoft?
- Támogatott Skype az amerikai Verizon mobil-előfizetőinek
- Veszteséget hoztak az elbocsátások a Verizonnak
- Vezeték nélküli technológia jövője a CES-en
- Mobiltelefon mint tévé-távirányító
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.