Veszteséget hoztak az elbocsátások a Verizonnak
A Verizon Communications veszteséggel zárta a tavalyi utolsó három hónapot elsősorban a jelentős kiadásokkal járó elbocsátások miatt.
A második legnagyobb amerikai távközlési vállalat 653 millió dollár, részvényenként 23 cent veszteséget jelentett a tavalyi utolsó negyedév alapján. Egy évvel korábban 1,24 milliárd dollár, részvényenként 43 cent nyeresége volt. Az egyszeri költségek - így az elbocsátásokkal összefüggő 3 milliárd dolláros kiadás - nélkül a cég 54 cent részvényarányos eredménnyel zárt. A szakértők minimálisan magasabb, 55 cent/részvény profitra számítottak.
A Verizon bevétele 2009 utolsó negyedévében 10 százalékkal 27,1 milliárd dollárra nőtt, jórészt az Alltel Corp. bekebelezése révén. Az elemzői várakozásokban valamivel magasabb, 27,3 milliárd dolláros bevétel szerepelt.
Kapcsolódó cikkek
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Kapsch CarrierCom: lezárult a Nortel-divíziót érintő felvásárlás
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Mobilüzletágat alakítana ki a UPC
- Nemzetközi cégé lett a magyar egészségügyi informatikai vállalat
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.