SAP-partner lett a Fornax
Belépett az SAP stratégiai partnerei közé a Fornax Zrt. - jelentették be a felek. A nemzetközi PartnerEdge program segítségével a magyar tulajdonú rendszerintegrátor és szoftvercég már nem egyszerű SAP-viszonteladó, hanem stratégiai partner a magyar piaci aktivitásokban.
A két cég ezzel a több évre visszanyúló, sikeres együttműködését helyezte magasabb szintre, annak érdekében, hogy a kiemelt államigazgatási, és egyéb, a piaci igényeknek megfelelő nagy rugalmasságot kívánó projektekben közösen léphessenek fel.
Balásy Bulcsú, a Fornax Zrt. vezérigazgatója szerint vállalata számára új potenciált jelent az SAP széleskörű, magyar lokalizációval rendelkező termékportfóliója, és a nemzetközi nagyvállalatok, szervezetek terén felhalmozott tudásbázisa, mellyel megerősödve egyedi szolgáltatásokat képesek nyújtani.
„A magyar piacon szerzett 20 éves rendszerintegrációs tapasztalat, valamint a számos közigazgatási referencia hozzáadott értéket teremt az SAP megoldásainak testre szabásában, üzemeltetésében. Örömmel fűzzük szorosabbra együttműködésünket a Fornax-szal”-emelte ki Ablonczy Balázs, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
E partneri szerződés aláírására érkezett Magyarországra Brett Parker, az SAP EMEA (Európa, Közel-Kelet, és Afrika) régiójának vezetőségi tagja, aki méltatta a partnerhálózat növekvő szerepét az SAP ökoszisztémájában.
Kapcsolódó cikkek
- Google térképadatok az SAP-ban
- Magyarul is elérhető az SAP legújabb GRC megoldása
- Új, memória alapú SAP alkalmazások
- SAP alkalmazásokhoz optimalizált Linux platform a Novelltől
- Új üzleti intelligenciacsomag az SAP-től
- CeBIT: az SAP is a mobil felé fordul
- SAP-érdeklődés az intelligens áramhálózatok terjedése iránt
- A MorphoLogic Lokalizáció Kft. csatlakozott az SAP EcoHubhoz
- Biztonsági szoftvertermékeket vásárol az SAP a SECUDE-tól
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.