Lenovo DO Tour roadshow itthon is
A DO Tour alkalmából rendezett sajtótájékoztatón Ivan Bozev, a Lenovo Dél-Kelet-Európa ügyvezető igazgatója bemutatta a Lenovo legújabb márkastratégiáját, mellyel a cég az úgynevezett „DOer”-eket, vagyis az aktív, tettrekész embereket célozza meg. A cég olyan noteszgépeket, all-in-one számítógépeket, asztali gépeket és táblagépeket kínál vásárlóinak, melyek segítik őket, hogy jobban teljesítsenek a munkájukban, és a Lenovo legújabb eszközeit használva valóra válthassák álmaikat. Az ügyvezető az új stratégia sikerességét előrevetítve elmondta, hogy a belső előrejelzések alapján a Lenovo a naptári év végére a globális pc piac második legnagyobb szereplőjévé kíván előlépni.
A kamionon megtekinthetők voltak még a ThinkCentre Edge termékcsalád napokban bejelentett all-in-one és hagyományos PC-i. Újdonságként a kamionon debütáltak a cég otthoni felhasználásra szánt IdeaCentre all-in-one számítógépei, és tradicionális PC-i is, amelyekkel elsősorban a játékosokat célozza meg a gyártó. A Lenovo 2 éve jelent meg az all-in-one számítógépek piacán, és azóta világszinten a második legnagyobb gyártó lett ezen a területen.
A termékek bemutatásán kívül a szórakozás sem maradt el a helyszínen, a résztvevőket az April Project, a Strokes, a Bad Boyz, MC DC és Varga Viktor műsora kápráztatta el, a roadshow házigazdája az Animal Cannibals együttes volt.
A Lenovo DO Tour nyomon követhető a világhálón. A www.lenovodotour.com/hu oldalon az érdeklődők a roadshow-val kapcsolatos aktuális információk mellett egy online játékot is találnak. Az online versenyben kilenc kihívásra lehet nevezni olyan témákban, mint például a környezetvédelem, oktatás, egészség és fitness, technológia vagy a művészet és dizájn. A nyertesekre számos Lenovo termék, fődíjként pedig egy egyhetes pekingi utazás vár.
Kapcsolódó cikkek
- Új ThinkPad Edge laptopok: üzlet és életmód egyben
- IdeaPad YOGA: az Ultrabook és a tablet fúziója a 4-in-1 élményért
- Ütős Android 4.0 alapú tabletek a Lenovo gyártósoráról - IdeaTab S2 és K2
- A világ legkisebb asztali PC-je a Lenovo-tól
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5
- Felülmúlták a várakozásokat a Lenovo harmadik negyedévi eredményei - lemondott az elnök
- Már több Lenovo-t adnak el, mint Dell-t
- Divat és csúcstechnológia: Három új Lenovo ultrahordozható laptop
- Három új asztali DO gép a Lenovotól - Főként kis- és középvállalkozásoknak
- Jubiláló üzleti roadshow
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.