Már több Lenovo-t adnak el, mint Dell-t
Yuanqing Yang, a Lenovo vezérigazgatója így kommentálta az előzetes IDC adatokat:
„Az előző két negyedévben tanúsított lendülettel két vetélytársunkat is magunk mögé utasítva sikerült megszereznünk a globális PC piac második helyét. A mostani a legjobb eredmény, amit valaha elértünk a globális piacon, mindez pedig a jelenlegi versenykörnyezetben a piacvezető erős kihívójaként pozícionál bennünket. Növekszünk a vállalati és az otthoni szegmensben egyaránt, a vásárlóink pedig tudják, hogy hosszútávon elköteleztük magunkat a PC piac mellett. Ezzel párhuzamosan folytatjuk az olyan innovatív termékek fejlesztését is, melyek mind a négy termékterületen (tabletek, okostelefonok, PC-k és okos tv-k) elősegítik a technológiák és szolgáltatások konvergenciáját. Minden területen kiváló felhasználói élményt kell nyújtanunk, hogy elérjük célunkat és a világ vezető személyi számítógép gyártójává váljunk. Hiszek abban, hogy mindenünk megvan ahhoz, hogy ezt hosszútávon teljesítsük: a termékeink, a csapatunk, a stratégiánk és a lendületünk.”
Kapcsolódó cikkek
- Dell Alienware X51 PC játékékosoknak
- Dell asztali PC túlhajtott Sandy Bridge Core i7-39X0 processzorokkal
- A világ legkisebb asztali PC-je a Lenovo-tól
- Új Dell AIO PC
- Három új asztali DO gép a Lenovotól - Főként kis- és középvállalkozásoknak
- Dell munkaállomás Intel Xeon E3-1200 Sandy Bridge processzorral
- Új Lenovo asztali PC és munkaállomás alacsony áron
- Három új minden egyben PC a Lenovotól
- A Dell leállítja az XP-s PC-k forgalmazását
- Száműzte a linuxos PC-ket netes üzletéből a Dell
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.