MagyarBrands díjat nyert a BalaBit
A BalaBit idén első ízben kapta meg a MagyarBrands díjat, mellyel a legkiválóbb magyar márkákat jutalmazzák.
Október 6-án hozták nyilvánosságra a MagyarBrands program idei díjazottjait. A két kategóriában – fogyasztói és üzleti márkák – kiosztott díjakat azoknak a vállalkozásoknak ítéli oda a Superbrands Magyarország zsűrije, amelyek a hazai gazdaság sikerét testesítik meg és méltón képviselik azt határainkon innen és túl.
A Superbrands Magyarország az elmúlt évben úttörő kezdeményezésként indította útjára a MagyarBrands programot, mely a magyar márkák összegyűjtésére, értékelésére és díjazására vállalkozott. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerültek ki. A díj odaítélése pedig számszerűsíthető kritériumok alapján történt, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészített ki. Az értékelést hét indikátor súlyozott átlaga alapján végezték, amelyek között szerepet kapott a márka hazai története, ismertsége, a cég tulajdoni viszonyai, a hazai foglalkoztatottak száma, a menedzsment összetétele, illetve a márka reputációja és identitása.
A BalaBit az üzleti márkák kategóriájában érdemelte ki a díjat, melynek elnyerésében a vállalat kiemelkedő minőségű termékei, a több mint tíz éve tartó töretlen fejlődése és a nemzetközi piacon elért sikere játszották a legfontosabb szerepet.
Kapcsolódó cikkek
- Az „Év információbiztonsági diplomadolgozata”
- Szeptember 30-ig lehet jelöléseket leadni a legjobb IT-újságírói címre
- Szegvári János lett a BalaBit partnerfejlesztési vezetője
- Négy BLI díjat nyertek a Canon vállalati termékei
- Megnyitotta első vidéki fejlesztőközpontját a BalaBit
- Sikeres a BalaBit nemzetközi stratégiája
- Megújult az IT szakma teljesítményét elismerő Gyurós Tibor-díj
- Kovács Attila díjat kapnak ősszel a legjobb informatikai újságírók
- Számítógép kapta az év embere Webby-díjat
- Újra átadják a VOLTfolió Kulturális Médiadíjat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).