Sikerrel vette első napját a tőzsdén a Groupon
A közösségi vásárlás úttörője több, mint 50%-os nyitó-napi árfolyamnövekedéssel debütált a Nasdaq-on, annak ellenére, hogy az elemzők nem hittek a tőzsdei kibocsátás sikerében. A társaság 35 millió részvényt vezetett be a tőzsdére (ez a teljes részvényszám nem egészen 5,5 százaléka), amivel 700 millió dollárnyi tőkét vont be. Az első tőzsdei napon a 20 dollárért kibocsátott részvényekkel 31 dollár felett is kereskedtek, majd némi korrekció után az ár 28 dollár környékén látszik megállapodni.
A Google 2005-ös tőzsdére lépése óta nem volt ilyen méretű technológiai IPO, és hasonlóra nem is számíthatunk a Facebook, vagy esetleg a játékszoftveres Zynga tőzsdére lépéséig.
A Groupon alig három éve jelenteti meg weboldalán partnerei kedvezményes kuponjait, és máris több mint 140 millió felhasználóval büszkélkedhet, több tucat ország több száz városában kínálja szolgáltatásait. A hasonló kereskedelmi modellre építő közösségi vásárlásra csábító vállalkozások száma Magyarországon is egyre nő, annak ellenére, hogy egyes elemzők a modell alapjait érzik ingatagnak. Ugyanis miközben a kuponárusok visszatérő üzletfeleket remélnek az amúgy ráfizetéses - nagyon nagy kedvezményeket kínáló - kuponjaiktól, a kuponvadászoknak alig húsz százalékából válik visszatérő ügyfél, a túlnyomó többség csak a rendkívüli lehetőséget használta ki az egyszeri vásárlással, és legközelebb máshol, máshova vásárol kupont.
Kapcsolódó cikkek
- A BTel kérelmezte kötvényeinek bevezetését a BÉT-re
- Google Offers: csoportos vásárlás a Google-nél
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- A Groupon Kínába készül?
- Tőzsdére megy a Pandora zenecsatorna
- Hacker támadás a Nasdaq rendszere ellen
- A Groupon visszautasította a Google 6 milliárd dolláros ajánlatát
- Egyre többen tőzsdéznek interneten
- Tőzsdére megy a Skype
- Kiszállt a Magyar Telekom a New York-i tőzsdéről
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.