Sikerrel vette első napját a tőzsdén a Groupon

forrás Prim Online, 2011. november 4. 17:06

A közösségi vásárlás úttörője több, mint 50%-os nyitó-napi árfolyamnövekedéssel debütált a Nasdaq-on, annak ellenére, hogy az elemzők nem hittek a tőzsdei kibocsátás sikerében. A társaság 35 millió részvényt vezetett be a tőzsdére (ez a teljes részvényszám nem egészen 5,5 százaléka),  amivel 700 millió dollárnyi tőkét vont be. Az első tőzsdei napon a 20 dollárért kibocsátott részvényekkel 31 dollár felett is kereskedtek, majd némi korrekció után az ár 28 dollár környékén látszik megállapodni. 

A Google 2005-ös tőzsdére lépése óta nem volt ilyen méretű technológiai IPO, és hasonlóra nem is számíthatunk a Facebook, vagy esetleg a játékszoftveres Zynga tőzsdére lépéséig.

 

A Groupon alig három éve jelenteti meg weboldalán partnerei kedvezményes kuponjait, és máris több mint 140 millió felhasználóval büszkélkedhet, több tucat ország több száz városában kínálja szolgáltatásait. A hasonló kereskedelmi modellre építő közösségi vásárlásra csábító vállalkozások száma Magyarországon is egyre nő, annak ellenére, hogy egyes elemzők a modell alapjait érzik ingatagnak. Ugyanis miközben a kuponárusok visszatérő üzletfeleket remélnek az amúgy ráfizetéses - nagyon nagy kedvezményeket kínáló - kuponjaiktól, a kuponvadászoknak alig húsz százalékából válik visszatérő ügyfél, a túlnyomó többség csak a rendkívüli lehetőséget használta ki az egyszeri vásárlással, és legközelebb máshol, máshova vásárol kupont.

Kulcsszavak: Groupon tőzsde Nasdaq

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01