Az RRC Magyarországra hozta a Splunk naplóelemző sikertermékét
Az RRC Hungary Kft. kizárólagos disztribútori szerződést kötött a naplóelemző rendszerek új generációjának piacát vezető Splunk Inc.-vel. A vállalat többszörösen díjnyertes megoldása összegyűjti, indexeli és rendszerezi a komplex informatikai infrastruktúrák által termelt és tárolt számítógépes nyers szöveg formátumú adatokat, legyenek azok fizikai, virtuális, vagy felhő alapúak.
„A közeljövő egyik fontos informatikai piaci trendje lesz a hagyományos naplóelemző rendszereken túlmutató megoldások térhódítása, hiszen a legkülönbözőbb iparágakban, szolgáltatási és kereskedelmi szektorokban működő vállalatok egyre inkább ráébrednek, hogy a rendszereiken tárolt adatok az üzletfejlesztési stratégiájuk eddig kiaknázatlan forrásai,” mondta Csinos Tamás, az RRC Hungary Kft. informatikai biztonsági üzletág vezetője. „A Splunk ennek a piaci szegmensnek világszerte az éllovasa, büszkék vagyunk rá, hogy hazánkban mi képviselhetjük ezt a kivitelesen innovatív, izgalmas céget.”
A nem strukturált szövegadatokkal dolgozó Splunkot gyakran nevezik a napló állományok google-jének, aminek alapja nem csupán a szoftver kezelésének könnyedsége, hanem az is, hogy óriási mennyiségű adatot képes hatékonyan és gyorsan feldolgozni. További – a piacon egyedülálló – előnye, hogy a lincenszelésének alapja kizárólag a napi indexelt tömörítetlen adatmennyiség, nem pedig a naplózó adatforrások száma.
Kapcsolódó cikkek
- Eventus, avagy az észrevétlen IT forradalom
- Magyarul is elérhető az SAP legújabb GRC megoldása
- Ingyenes Novell naplókezelő
- Új, memória alapú SAP alkalmazások
- A NEXON ügyfeleinél nem probléma a nyugdíjpénztári változások számfejtése
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Orosz rakétacégbe csapódott az SAP
- Közel ezer hazai kkv állt át a rEVOLUTION programok legújabb verzióira
- Amerikai Szövetségi Légügyi Hatóságnál az IFS Applications
- „Just Right IT”portfólió kisvállalatoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.