Márciusban indul a Tesco Mobile
A Tesco Magyarországon is nyújt március 1-től mobil távközlési szolgáltatást a Vodafone Magyarország hálózati támogatásával, az új szolgáltató előhívó száma a 31-es lesz.
Hozzátette, napjainkban 1,5 millió olyan Tesco klubkártyás ügyfél van, akik a pénzüket a cég áruházaiban napi rendszerséggel költik. Ők a későbbiekben várhatóan mobilszolgáltatást is vesznek majd.
Gerry Gray, a Tesco magyarországi vezérigazgatója elmondta, külföldön már bebizonyosodott, hogy a Tesco Mobile jól működik, s most az Egyesült Királyság, Írország és Szlovákia után magyar piacon is megjelenik.
A Vodafone technológiáját és hálózatát használva az új szolgáltató valódi független, virtuális mobilszolgáltató lesz (Mobile Virtual Network Operator - MVNO). Az új céget a két alapító, a Vodafone és a Tesco 50-50 százalékban tulajdonolja.
A Tesco Mobile SIM kártyáit az ország minden Tesco áruházában, míg a készülékeket a Tesco hipermarketekben lehet majd vásárolni.
Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója az indulásról elmondta, virtuális szolgáltatóként önálló cégként kötnek szerződést az ügyfeleikkel, akik egy új, a mobiltávközlési szegmensben eddig nem létező előhívó számon lesznek elérhetők. A Tesco Mobile előnyét abban látja, hogy a Vodafone megbízható technológiai bázisán, a Tesco országos értékesítési hálózatára támaszkodva kínálják a szolgáltatásokat és a készülékeket kifejezetten a kereskedelmi cég vevőinek.
Kérdésekre válaszolva az új szolgáltató vezérigazgatója elmondta, kezdetben csak feltöltőkártyás (pre paid) hang- és adatszolgáltatást nyújtanak, de a terveikben szerepel az előfizetéses szolgáltatás bevezetése is. Azt azonban nem számszerűsítette, hogy egy év alatt hány ügyfelet kívánnak megszerezni.
Az cég zrt.-ként működik, öt alkalmazottja van, s 200 millió forint alaptőkével rendelkezik.
Az adatokhoz a vezérigazgató hozzátette, a vegyes vállalat mögött azonban ott áll a Vodafone és Tesco teljes csapata, támogatása és szakértelme is. Ha szükséges, az alapítók további összegeket is a cég rendelkezésére bocsátanak.
Az induláshoz szükséges teljes beruházás, illetve befektetés összegét az eseményen nem árulták el.
Kapcsolódó cikkek
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Mobilfejlesztések a MultiSoftnál
- Uniós támogatás következő generációs telekommunikációs termékcsomag kialakítására
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.