Internet Fiesta péntektől a könyvtárakban
Az idei esztendő témája: Munka és tanulás a neten
A netes munkakeresés és az e-ügyintézés rejtelmeibe is bevezetik az érdeklődőket az idei Internet Fiesta országos rendezvénysorozaton, melynek a könyvtárak adnak otthont péntektől egy héten át.
Az összegzés szerint több mint 220 település csaknem 300 intézménye 1100-nál is több programot kínál az érdeklődőknek, a legtöbb rendezvényt Bács-Kiskun és Borsod megyében hirdették meg. Az egyhetes rendezvény ideje alatt a közkönyvtárakban különböző programokat rendeznek, a többi között játékos foglalkozásokat tartanak a gyerekeknek, az idősebbek pedig elsajátíthatják az internetes ügyintézés fortélyait. Emellett előadásokat és ismertetőket hallhatnak az érdeklődők az álláskeresésről vagy éppen az önéletrajz és a motivációs levél írásának szabályairól. Az Informatikai és Könyvtári Szövetség a rendezvény záró konferenciáját március 29-én a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár központi épületében tartja.
Az Internet Fiestát 2001 óta tartják meg minden évben a programhoz csatlakozó könyvtárakban azzal a céllal, hogy minél több emberrel ismertessék meg az internet világát és elősegítsék a digitális írástudás elterjedését. A könyvtárakban kínált programokról a www.fiesta.kjmk.hu oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők részletesebben.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonozni tudnak, cipőfűzőt kötni nem
- Szlovákia lakosságának több mint a fele használja a közösségi oldalakat
- Interneten lehet szavazni az új miskolci villamosok színére
- Adatözönvíz, multitask, multiscreen - Több monitoron hatékonyabban lehet dolgozni? (2. rész)
- Adatözönvíz, multitask, multiscreen - Több monitoron hatékonyabban lehet dolgozni? (1. rész)
- Versenyhátrány a vidéknek az internetes lefedettség hiánya
- Obama az iráni elektronikus függöny lebontását ígérte
- Hívjuk fel az angyalt! - Valósággá vált tündérmese (2. rész)
- Hívjuk fel az angyalt! - Valósággá vált tündérmese (1. rész)
- Sokat keresnek az internetes kommentek törlésére specializálódott cégek Kínában
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.