Többszörös rekord a IV. Profession Virtuális Állásbörzén
Rekordszámú látogatója volt a március 22-én lezárult háromnapos Profession Virtuális Állásbörzének. A 120 000 látogató közül minden ötödik érdeklődő a hiányszakmának számító IT/műszaki szektorból érkezett. Soha ennyi hiányszakmából érkező álláskereső nem vett részt a börze több mint két éves történetében: az őszi rendezvényhez képest a IT-s érdeklődők száma 100 százalékkal ugrott meg, míg az összes látogatók száma 20 százalékkal nőtt.
– Az idei tavaszi Virtuális Állásbörze közel 1500 állásajánlattal jelentkezett. A kínálat igen széles skálán mozogott: a szakmunkástól a magasan képzett mérnökig voltak nyitott állások. Az IT/műszaki szektorban 23 kiállító keresett közel 231 pozícióra szakembert. Vagyis azt látjuk, hogy egyre inkább a hiányszakmák, a műszaki, informatikai területek irányába tolódik el az érdeklődés az online állásbörzéken: a hirdetők többsége ebben a szektorban keres munkavállalót. Legfőbb kiállítónk a Telenor volt, de standot bérelt a többi között a Nokia, az NNG, a Graphisoft – mondta Zsédely Krisztián, a Profession.hu értékesítési vezetője.
Az idei börze rekordszámú regisztrációt is hozott, több mint 41 000 érdeklődő regisztrált és adta le szakmai önéletrajzát, töltött le dokumentumot vagy jelentkezett meghirdetett pozícióra.
- Külön érdekesség, hogy bár a hiányszakmákban regisztráltak a legtöbben a látogatók közül (minden tizedik regisztráló az IT/telekommunikáció területről érkezett), értékesítés – kereskedelem területről az érdeklődők 9 százaléka, a mérnöki szakmákból 6 százalék, a pénzügyi szektorból a látogatók ugyancsak 6 százaléka regisztrált a börzére. Igen magas volt a szakmunkások, valamint az adminisztratív területen keresők száma is (9-15 százalék) – emelte ki Zsédely Krisztián.
Kapcsolódó cikkek
- Teleházak a figyelem középpontjában
- Skillage: program fiatalok infokommunikációs készségének mérésére
- Több mint ezerötszáz állásajánlat a 4. Virtuális Állásbörzén
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- Tárt karokkal várják a mérnököket és informatikusokat a cégek
- Kapcsolatok nélkül a diploma sem ér sokat
- Az átlagbér háromszorosát is megkereshetjük a magyar elektronikai ágazatban
- Virtuális állásbörze az ELTE-n
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Elindult a Profession Virtuális Állásbörze
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.