Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"
A magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a május 8-9 között immár 17. alkalommal megrendezésre kerülő Media Hungary Konferenciának az idén ismét a siófoki Azúr Hotel- és Konferencia Központ ad otthont. Az esemény mottója „A pénz beszól”, s emögött az a kérdés húzódik meg, hogy a válság okozta pénzügyi nyomásban hogyan lehet helytállni a médiapiacon, miképp lehet egyensúlyozni és a harmóniát megtartani a nadrágszíj meghúzása és az új lehetőségek kiaknázása között. Csermely Ákos, az esemény házigazdája, szervezője interjút adott Marketing & Media folyóiratnak, az alábbiakban - némi program-ízelítő mellett - ebből a beszélgetésből is idézünk néhány mondatot.
– "Egy konferenciaszervező a válság idején sem engedhet a színvonalból, sőt: ilyenkor kell csak igazán meggyőző programot összeállítani, hiszen a potenciális látogatók kétszer is meggondolják, hogy a zsebükbe nyúljanak-e." - mondta el a fentemlített interjúban Csermely Ákos. - "Az idei, immár 17. Media Hungary esetén a szakmai program minden korábbinál színesebb és átfogóbb lesz, és ebben a másfél tucatnyi külföldi előadónk is kulcsszerepet játszik. Itt lesz például Andreas Rudas, az RTL csoport kelet-európai elnökhelyettese, Gerd Leonhard médiafuturológus, Carlo Campos mobilmédia-reklámstratéga, emellett az idei évtől minden évben bemutatjuk egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacát. Az idén Finnország lesz a Media Hungary vendége."
A konferencia - mint már ezt a Média Hungária rendezvényen megszokhattuk - több önmagában is kerek minikonferenciából össze, legalább tucatnyi témát járhat majd körül a mintegy 1200 résztvevő. A főbb kérdések közé tartozik a válságos idők értékteremtése mellett a többcsatornás szórakoztatás üzleti modelljei, az új európai szerzői jogi direktívák, a disztribuciós dilemmák, a médiafogyasztásra alkalmas mobil eszközök térhódítása, a minőségi média változásai, a tömegmédia jövője és még jó pár fontos témakör.
A már említett Gerd Leonharddal és Carlo Camposszal együtt 18 külföldi előadót várnak az idei Media Hungary-re, akik egyebek mellett a Facebook-ot, a YouTube-ot, az IAB-t, az RTL-Csoportot képviselik, de találkozhatunk digitális média szakértővel, affilate szakértővel, TV igazgatóval, sőt politikussal is: a vendég Finnországot többek között annak nagykövete is képviseli.
A magyar előadói kört még nehezebb felsorolni, gyakorlatilag minden kiadó, TV, rádió, ügynökség, online és mobile médium reprezentálva lesz, és előadnak a különféle szakértők, blogírók, kutatók, médiaszerveződések is. Jelen lesznek a pénzt hozók (ügynökségek) és a pénzt vivők (a hirdetés kiszolgálás szereplői, mobil és online szolgáltatók stb.) egyaránt. Az előadók és fórumrésztvevők száma megközelíti a kétszázat.
Bővebb információ és regisztráció: http://www.mediahungaria.hu/
Kapcsolódó cikkek
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- Nincs internetes cenzúra Magyarországon észak-amerikai kutatók szerint
- Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
- IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – Túl a kamaszkoron (?)
- Robotok és hackerek az idei Simonyi konferencián
- Mobil kütyükre fókuszálnak a hekkerek
- Kínai mikroblog-szolgáltatókat függesztettek fel álhírterjesztés miatt
- Hotline: A jogellenes tartalmakról már telefonon is tehetők bejelentések
- Irányelvek médiamunkásoknak a közösségi oldalak használatáról
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Világdöntőben az ELTE programozói
A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban.
Magyar cégek férhetnek hozzá Európa legnagyobb innovációs hálózatához
A magyar innovációs ökoszisztéma megerősítését zászlójára tűző Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) partnerséget kötött az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) Health hálózattal, amelynek célja az európai polgárok egészségesebb jövőjének előmozdítása az egészségügyi innováció támogatásán keresztül. Az együttműködés fontos mérföldkövet jelent az egészségügyi innovációval foglalkozó magyar vállalkozások számára, hiszen az EIT Health InnoStars kiterjedt hálózatához való hozzáférés kaput nyit számukra az európai partnerekhez és rajtuk keresztül az európai és nemzetközi piacokhoz.
Közel háromezren vettek részt a PlayIT-n
Nagysikerű rendezvénynek, a PlayIT-nak adott otthont a Széchenyi István Egyetem: az országos gamerexpóra közel háromezren látogattak ki. Az esemény minden korosztályt megmozgatott és az egész család számára szórakozást kínált, a campus több helyszínén várták a gaming és az e-sport iránt érdeklődőket.
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.