Új Apple iTunes: egyszerűsített megjelenés és tökéletesebb iCloud integráció
Az áttervezett iTunes egy egyszerűbb és letisztultabb felülettel, teljes képernyőn jelenik meg a Mac számítógépeken és a PC-ken is, a kedvenc tartalmakat helyezve az előtérbe. Az új könyvtárnézetben könnyebb áttekinteni a zenéket, tévéműsorokat és filmeket. A kívánt kategóriába tartozó tartalmak megtekintéséhez csak a kategóriára kell kattintani. A kinyitható albumnézetben egy-egy album számainak listája jelenik meg, eközben azonban tovább böngészhet a felhasználó a zenéi között. Az új keresési funkció a teljes iTunes-könyvtárban keres, beleértve a zenéket, a filmeket és a tévéműsorokat is. Az újragondolt mini lejátszó kis eszközsávján egyszerű a zenelejátszás vezérlése – például a könyvtár megnyitása nélkül átugorhat a felhasználó a következő számra, vagy más zenéket kereshet. A következő dalokat jelző funkcióban a felhasználók megtekinthetik, hogy milyen számok következnek, továbbá a lejátszani kívánt dalokat és albumokat felvehetik erre a listára.
Az iCloud révén az iTunes-on keresztül vásárolt minden tartalom megjelenik a felhőben, és így iPhone-ról, iPadról, iPod touch-ról, Macről, PC-ről és Apple TV-ről is elérhető. Az új iTunes tökéletesen integrálódik az iClouddal: az iCloud a vásárlásra használt eszköztől függetlenül automatikusan a Mac számítógépek és PC-k könyvtárába helyezi a megvásárolt tartalmakat. Az iCould arra is emlékszik, hogy a felhasználó hol hagyta abba kedvenc filmjei és tévéműsorai nézését – bármilyen eszközön nézte is előzőleg.
Az újratervezett iTunes Store, App Store és iBookstore letisztult felülete egyszerűbbé és élvezetesebbé varázsolja a vásárlást. A kiemelt tartalmak közvetlenül az oldalak felső részén jelennek meg, a könnyen tallózható polcok pedig népszerű zenéket, filmeket és tévéműsorokat kínálnak. Az áruházak azt is megjegyzik, hogy korábban milyen zenékbe hallgatott bele, illetve milyen filmekbe és tévéműsorokba pillantott bele a látogató. Az iCould révén ez a funkció minden eszközről elérhető. És még egy újdonság: a felhasználók úgy hallgathatnak meg egy 90 másodperces részt egy-egy zeneszámból, hogy közben tovább böngészhetik az áruházat.
Az új iTunes ingyenes letöltésként jelenik meg októberben, a www.itunes.com weboldalon.
Az iTunes Store a katalógusában található több mint 26 millió zeneszámmal, 700 000 alkalmazással, 190 000 sorozatepizóddal és 45 000 filmmel a világ legnépszerűbb online zene-, alkalmazás-, tévéműsor- és filmáruháza. Az iTunes Store a legkiválóbb eszköz az iOS-, Mac- és PC-felhasználóknak a jogtiszta zenék és videók online keresésére és megvásárlására. Az iTunes a világ legnépszerűbb médialejátszója Mac számítógépeken és PC-ken.
Kapcsolódó cikkek
- 1080p Full-HD videókat is támogat az új Apple TV
- iTunes 10.5.0.142
- Fix díjas letöltés az iTunes-on is?
- Máris egymillióan használják a Ping netes hálózatot
- Visszaélések miatt szigorítják az iTunes áruház vásárlói felületét
- Csaló fejlesztőt zártak ki az iTunesról
- Tízmilliárd letöltés az iTunes-ról
- Blokkolja az iPhone riválisokat az új iTunes
- Megnyílt a magyar iTunes bolt
- Az Apple iTunes vetélytársa lesz a Tesco
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.