IIR: Szoftvertesztelés konferencia 2013-ban is
Az IIR immár hatodik alkalommal rendezi meg Szoftvertesztelés 2013 konferenciáját, amely április 23-24-én, a Marriott Courtyard Hotelben lesz. Idén olyan témák is terítékre kerülnek, mint a legújabb trendek, irányok, mint a mobil alkalmazások, illetve a felhő alapú tesztelések és a virtualizáció kihívásai.
Az utóbbi évek nehéz gazdasági helyzete miatt a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés olyan kulcsszavak lettek, amelyek a cégek további működését a jövőre nézve alapvetően befolyásolják. Párhuzamosan egyre nagyobb hangsúlyt kap a minőség és az ügyfélközpontúság is; csak megfelelő kiszolgálással lehet megtartani a vevőket és újakat szerezni. A szoftvertesztelés területén még olyan varázsszavak is előkerülnek a kalapból, mint az automatizálás és az optimalizálás.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Már egész Izraelben megmutatja a legközelebbi óvóhelyet egy okostelefon-alkalmazás
- Felhők között a Kulcs-Soft
- Orbán Viktor politikai tevékenységét követi a Napi Viktor mobilalkalmazás
- Idén is Ethical Hacking konferencia
- Nem csak startupokról szól az idei Startup Underground
- Kerekasztal-beszélgetés az e-könyvekről
- Tudományos konferencia fúziós erőművekről, a botnetről, járműipari fejlesztésekről a BME-n
- A Fujitsu Eco Track segíti a környezeti szempontból optimális működést
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.