Minden virtuális fáért cserébe egy igazit ültet a WWF
A Természetvédelmi Világalap (WWF) magyarországi szervezete online faültetési akcióba kezdett: a Million Trees Project keretében létrehozott virtuális felületen bárki egyéniségéhez illő fát tervezhet, amelyért cserébe a szervezet vállalja, hogy elültet egy őshonos facsemetét Budakeszi kertvárosi részén, Nagyszénászugon.
A www.milliontreesproject.com gombra kattintva ki lehet választani bármilyen faformát, illetve színt, majd különböző állatokkal, gyümölcsökkel és egyéb elemekkel lehet feldíszíteni. A hozzájárulás befizetése után az egyedi alkotás azonnal megoszthatóvá válik a nagyobb közösségi oldalakon, így a kreatív környezetbarátok hozzájárulhatnak Budakeszi területén folyó élőhely-helyreállításhoz.
Az alapítvány több mint 20 éve dolgozik Magyarországon az erdők megóvásáért. Erdővédelmi programjának célja, hogy Magyarországon egyre több, nagy kiterjedésű erdőterületen őrizze meg vagy állítsa vissza a természetes vegetációt, megóvva az őshonos állat- és növényfajokat.
Kapcsolódó cikkek
- Környezetkímélő telefonokat is választhatunk a Vodafone-nál
- A Fujitsu Eco Track segíti a környezeti szempontból optimális működést
- E-számlával startol a Papírmentes Nap
- A zöld termékek eladása már a teljes értékesítés fele a Philipsnél
- Zöld Informatika a BGF képzésein
- A Ricoh Hungary megszerezte a Green Office Bizonyítványt
- Házanként elemzi a szén-dioxid-kibocsátást egy új amerikai szoftver
- Ricoh környezetbarát megoldások az EcoPrint-en
- Svájci forrásból fejlesztik a Felső-Tisza árvízvédelmi információs rendszerét
- Betonudvarok helyett iskolakert: Szavazás indul a zöldebb suliért
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.