Dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma Újmédia-divíziója
Több erőforrást rendel a Sanoma Media az Újmédia-divízió két legdinamikusabban növekvő tranzakciós oldalához, a Szallas.hu-hoz és a Profession.hu-hoz. A menedzsment átszervezésével járó fejlesztésektől a médiacég azt várja, hogy a zászlóshajóknak számító portfólióelemek az elmúlt évek növekedési ütemét a jövőben is tartani fogják.
Házon belül kiválasztott, dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma Media az Újmédia-divízió két kiemelt termékénél, a tavaly a bevételét megduplázó Szallas.hu-nál, illetve a 2009 óta mintegy 70 százalékos növekedést felmutató Profession.hu állásközvetítő oldalnál. „Legfontosabb célunk, hogy a két terméket vezetői szinten is megerősítve fenntartsuk az oldalak eddigi dinamikus bővülését” – mondta Dunai András, a Sanoma Media Budapest Zrt. digitális üzletágának igazgatója.
A tavaly mintegy 6,4 milliárd forintnyi szálláshelyet közvetítő Szallas.hu irányítását a jövőben is Szigetvári József – az oldalt alapító Dorcsinecz Józseffel és Varga Zoltánnal közösen – látja el, de a korábbi, más Sanoma termékekhez kötődő feladatait az általa felépített csapatok vezetői veszik át. Szigetvári József kiemelt feladata lesz a Szallas.hu tavaly indult külföldi terjeszkedésének irányítása, valamint a hazai piacvezető szerep megerősítése. A szakember 2009 óta dolgozik a Sanoma Media portfólió igazgatójaként, és még 2003-ban elnyerte az Informatikai Vállalkozások Szövetsége által alapított „Év fiatal informatikai menedzsere” címet. Szintén dedikált vezetőt kap a Profession.hu Martis István személyében. Az újonnan létrehozott pozícióban az értékesítés, a marketing, a termékfejlesztés és a napi szintű irányítás egy személy kezében összpontosul. Martis István 2008 óta dolgozik a Sanoma Media Budapestnél, kezdetben a Profession.hu értékesítési vezetője volt, majd 2011-ben digitális szolgáltatásértékesítési igazgatóvá nevezték ki. A Profession.hu vezetőjeként Martis feladata lesz a piacvezető pozíció megtartása mellett az állásközvetítő oldal olyan új szolgáltatásainak piaci bevezetése, mint például a toborzási folyamat egészét támogató Profession Services.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi díjat kapott a Füles iPad alkalmazása
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Kristóf Csaba másodszor az „Év információbiztonsági újságírója”
- Társadalmi együttműködést kezdeményez a Médiatanács a gyermekbarát internetért
- Továbbra is Dirk Gerkens a magyar média legbefolyásosabb embere
- Media Hungary – Az internetnek is szüksége van minősítési rendszerre
- Media Hungary – Vita a politikai hírekről és a közbeszéd tematizálásáról
- Törölték egy kritikus író és blogger mikroblogfiókjait a kínai hatóságok
- Mező László az IAB Hungary elnökségében
- Mától Media Hungary konferencia kezdődik Siófokon