Odateszi magát a Google az I/O-n
Számos újdonságot mutatott be tegnap a cégóriás
Most zajlik a Google I/O San Franciscóban, amelyen csak úgy söpörnek végig az újdonságok, melyeket az idei évre tartogat a cégóriás.
Az idei év egyik várva várt rendezvénye a Google I/O, melyen már tegnap, ez első napon sok újdonságot jelentettek be.
Bemutatkozott egy új okostelefon, a GalaxyS 4 módosítatlan kiadása, amely megegyezik az eredeti modellel, ám a nevéből is látszik – Galaxy S 4 Google Edition –, hogy a forgalmazó ezúttal a Google lesz. A készülék Android 4.2 rendszert futtat, stílus szempontjából pedig a Nexusra hajaz, hiszen Nexus 4 kezelőfelülettel érkezik. A Google a felhasználók számára minden frissítést garantál. A készülék június 26-án debütál az Egyesült Államok piacán, 649 dolláros kezdőáron. Ami jó hír, hogy kártyafüggetlen verzióban érkezik a piacra.
A Google Play Music rádió funkciót betöltő szerepben tetszeleg: hallgathatunk számtalan zenét, létrehozhatunk saját csatornákat, műfajok, mások kedvencei közül is válogathatunk. Az új, Spotifyszerű előfizetési rendszernek köszönhetően havonta 9.99 dollárért több millió zenéhez is hozzájuthatunk. A 30 napos verziót is kipróbálhatjuk, amely 7,99 dollárba kerül. Bár ezt egyelőre még csak az Egyesült Államok felhasználói élvezhetik, de a Google a jövőben újabb országokban is bevezeti a szolgáltatást.
Tegnap debütált hivatalosan a Google Play Games keretrendszer, amely segítségével elmenthetjük, hol tartottunk, láthatjuk az elért szinteket, toplistákat, vagyis minden olyan lényeges dolgot, ami a játék szempontjából fontos lehet. És mindez platformfüggetlen, vagyis bármelyik eszközünkön folytathatjuk már megkezdett játékunkat. Ám ez nem ennyire fekete vagy fehér, ugyanis itt a fejlesztőknek is jut szerep. Nekik kell a Google Play platformot integrálni programjaikra, akkor működik a történet. Jelenleg kicsivel több, mint húsz ilyen játék van.
Természetesen a Google Play legújabb frissítése is terítékre került, amelyről már beszámoltunk nektek, így erről csak annyit, hogy megjelent egy kifejezetten tabletekre optimalizált program és játék részleg is.
A Google+ sem maradhat ki a sorból, amely szintén nagyobb frissítésen esett át. Hármas hasábú felosztás jelent meg az asztali verzióban, valamint a Google Hangout is elérhető, amely a Talk Google+-ba integrált változata.
A Facebook kapcsán már szóba került a hashtagek bevezetése, amely esetében a Facebook már csak a Google mögött kulloghat a sorban, ugyanis a Google+-ban posztjainkhoz most már hashtageket is rendelhetünk, így tovább kereshetünk témák, kulcsszavak szerint. Képeinket is hashtagelhetjük, sőt a rendszer meg is teszi ezt helyettünk. Felismeri például, ha az Eiffel-torony látható a képen, és már ki is posztolja: #eiffeltower (bár ez vélhetően csak a különösen ismert helyeknél működik). Emellett javítja is a képeket, alul-, felülexponálja, korrigálja őket.
És a sornak még mindig nincs vége: jön az intelligens keresőmotor – a Google Search továbbfejlesztett változata, amelybe integrálták a Voice Reminders lehetőséget. Ezzel beszélhetünk a programhoz, utasításokkal láthatjuk el.
Hűű, hát jó kis sor volt ez a Google-tól. Más egy év alatt sem frissít ennyi mindent, a Google meg egy nap alatt durrant egy hatalmas lufit.
Forrás: Androidpolice.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google Street View már gesztusokkal is irányítható
- A Telenornál már előrendelhető a Samsung Galaxy S 4
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
- Változások a Play Store Android verziójában
- Jogsértő lehet a Google Autocomplete funkciója
- Easter egg a Google-tól
- 15 GB egységes tárhely a Google-től
- Már a fejlesztők is válaszolhatnak a Google Play-en
- A kétszázadik wifis vonatot is beüzemelték
- Új felületet kap a Google Maps
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.