Új felhőszolgáltatási termékcsalád NetIQ alapokon
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy az informatikai szolgáltatásokat nyújtó Tieto vállalat a NetIQ megoldását választotta felhőalapú adatközponti szolgáltatásainak alapjául. A NetIQ Cloud Managert alkalmazó platform révén a Tieto olyan, mindenre kiterjedő, rugalmas és gyors felhőszolgáltatási portfóliót kínál, amely képes megfelelni a folyamatosan növekvő észak-európai ügyfélbázis egyedi elvárásainak.
A Tieto Cloud Server felhőalapú platform létrehozásához a Tieto a NetIQ Cloud Manager technológiát választotta, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek kapacitás, tárhely, szolgáltatási szint és egyéb, üzleti szempontból fontos követelmények alapján előre összeállított felhőszolgáltatási csomagok közül válasszanak. A szolgáltatáscsomagok közös jellemzője a fogyasztásalapú árképzés, amelynek köszönhetően az üzleti felhasználók előre tervezhetik költségeiket, illetve méretezhetik és felügyelhetik az üzleti igényeikre szabott megoldást. Mivel a Tieto felhőalapú szolgáltatásai akadálymentesen integrálhatók az ügyfelek meglévő hálózataiba, az ügyfelek valóban dinamikus informatikai szolgáltatásban részesülnek nyilvános, magán és hibrid infrastruktúrák esetében egyaránt.
A Tieto Cloud Services segítségével az ügyfelek anélkül végezhetik el a szerverkapacitás kiosztását, hogy további hardverekre kellene költeniük, vagy új embereket kellene felvenniük. A munkafolyamatok és az informatikai szolgáltatások sablonjai egyszerűen konfigurálhatók az ügyfelek belső folyamatainak megfelelően, így az egyes informatikai és üzleti szolgáltatások gyorsan kioszthatók és méretezhetők, miközben a költségek átláthatók maradnak.
További információ a Tieto Cloud Server platformról a http://www.tieto.com/what-we-offer/cloud-services/cloud-server weboldalon, a NetIQ Cloud Manager megoldásról pedig a https://www.netiq.com/products/cloud-manager/ weboldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- SAP-SUSE: a 14 éves együttműködés tovább erősödik
- Felhőből jön a dohánybiznisz
- Felhasználóbarát ügyfélalkalmazások a HP-től
- Termékbejelentések az SAP-tól
- Novell Filr: biztonságos és egyszerűen kezelhető „vállalati Dropbox” megoldás
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Újabb SUSE-Dell együttműködés: egyszerűen telepíthető vállalati felhők
- Automatikus kapcsolás a felhőhöz
- Magyarországon is elérhető az LG felhő alapú szolgáltatása, az LG Cloud
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.