Business Superbrands elismerést kapott az SAP
A Superbrands szakértői bizottsága elismerte a SAP márkáját, Business Superbrands elismeréssel jutalmazta a hazai "leányt". Nem kis teljesítmény ez, hiszen a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszerének számít.
Közel 90 országban díjazzák a vezető márkákat, köztük hazánkban is. Most egy újabb névvel bővült a paletta, a SAP is Business Superbrands lett.
Nem ez az első év, hogy a SAP ebben az elismerésben részesül, 2008 óta minden évben odaítélik ezt a címet a vállalatnak. Idén mintegy 3000 márka versenyzett a címért, melyekből a 16 fős szakértő bizottság választotta ki a legjobbakat. Ezekből állt össze a kiemelt B2B (business-to-business) márkák sora.
A SAP a kezdetektől Superbrands díjazott, ugyanis a Superbrands Magyarország hatodik éve állítja össze azokat az üzleti márkákat, melyek értékükkel kiemelkednek a más üzleti szervezeteknek terméket, szolgáltatásokat nyújtó vállalatok sorából.
Kapcsolódó cikkek
- „A legjobb vágott papíros nyomtató” díja a Ricohnak
- Világrekord a big data kezelésben
- Taroltak az LG kijelzői
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Év képernyője díj az IGZO kijelzős Sharp mobiljának
- SAP-SUSE: a 14 éves együttműködés tovább erősödik
- Termékbejelentések az SAP-tól
- A legkiválóbb márkák közé került az Árukereső.hu
- A Laurel nyerte a Toshiba kitüntetését hazánkban
- Már a big data sem akadály- új verziójú csalás elleni megoldással lép a piacra az SAP
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.