CIB mobilToken: jelszógenerátorral a biztonságosabb e-szolgáltatásokért
A CIB Bank új, innovatív megoldásként közvetlenül mobil eszközre letölthető jelszógeneráló alkalmazást kínál ügyfelei részére CIB mobilToken néven az elektronikus szolgáltatások biztonságos használatához. Az új alkalmazás használatának előnye, hogy az ügyfeleknek csak egyetlen, általuk megadott PIN kódot kell megjegyezniük.
A CIB mobilToken alkalmazása gyorsan letölthető és regisztrálható az ügyfél mobileszközére. A sikeres regisztrációt követően egy PIN kódot kell megadni, amely után az alkalmazás, a „Jelszó” menüpont kiválasztásával automatikusan hozza létre az Elektronikus szolgáltatások használatához szükséges jelszavakat (kódokat). „A szolgáltatás előnye a korábbi jelszavas azonosításhoz képest, hogy nem szükséges megjegyezni a belépési és a megbízások megerősítéséhez szükséges kódokat, kizárólag a PIN kódot kell fejben tartani. Fontos hangsúlyozni, hogy a mobilToken által generált jelszó biztonságos, mivel az eszköz mindig csak bizonyos ideig érvényes, egyszer használható jelszót ad. A CIB Bank mobiltToken alkalmazása helytelen PIN kóddal generált jelszóval nem engedi meg az elektronikus szolgáltatásokba történő belépést vagy a megbízások megerősítését.” – mondta Horváth Krisztián a CIB Bank lakossági üzletágának vezetője. Az ügyfeleknek erre, a token által generált jelszóra (kódra) van szükségük az Elektronikus szolgáltatásokba történő belépéshez, illetve megbízások megerősítéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- A Chrome 29 elérhető iOS-re
- Pénzforgalmi adatokat is gyűjt az NSA
- Problémás az iPhone ujjlenyomat olvasója
- Kétmillió Vodafone-ügyfél minden adatát ellopták
- Csináld magad: vállalati jelszókezelés felsőfokon a NetIQ-val
- ARworks applikációk Augmented Reality jegyében
- Beléptető rendszer felhőbe költöztetve
- Minden online titkosítást feltört az amerikai és a brit szolgálat
- Megbízható és felhasználóbarát az ESET a magyar rendszergazdák szerint
- Egyre több lehet a webáruház - és a csaló is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.