Mobil megoldások a HVG Mobile Day keretében
Az idei Mobile Day fókuszában azok a mobil megoldások állnak, amelyek működnek és, amik sikeresek. Az októberi konferencián szó lesz a lehetőségekről, és arról, hogyan lehet kihasználni őket.
Mostanra beindult a mobil és táblagép piac, túljutottak a szereplők az első kísérletezéseken. Ma már nem az a kérdés mi ez a technológia és mire jó, hanem példákra van szükség amik működnek. A HVG Mobile Day középpontjában olyan, a marketinges és fejlesztői szakmát egyaránt mozgató problémakörök állnak, mint a felhasználói élmény, az új piaci lehetőségek, a működő üzleti modellek, illetve a mobil jelene és jövője.
A konferencia a különböző fejlesztői workshopokkal indul szó lesz a UX-ről, sorra veszsük a népszerű platformok legaktuálisabb problémáit: Windows Phone, Android, iOS illetve a HTML5 és a firefoxOS.
iOS 7 - hot or not?
A délutáni programsorozat két vonalon zajlik, párhuzamosan. Az egyik teremben a mobil platformok, felületek újdonságait veszik majd sorra az ismert előadók. Ez a téma az elmúlt hat évben alighanem most a legfontosabb: a teljesen átszabott iOS 7 mellett nem csak az Android és a Windows Phone van még pályán, de most indul be az elemzők szerint az év végéig hátralévő pár hónap alatt 1 százalékos részesedést begyűjtő Firefox OS is.
Az oprendszerek mellett szó lesz az alkalmazásokról is: mire figyeljünk egy-egy platform alkalmazásainál, mik a legfrissebb felülettervezési trendek, milyen a jól eladható alkalmazás, hogyan jussunk el egy ötlettől az alkalmazásboltig.
Marketing mínusz bullshit
A fejlesztői programsorozattal párhuzamosan fut majd a marketinges is, ahol nem csak arra a kérdésre adunk választ, hogy mi működik ma a mobilos világban, hanem arra is, hogy miért. A válaszok megtalálását sikeres magyar alkalmazásokról (pl. MasterCard Mobile, Időkép, BpMenetrend) szóló esettanulmányok, a közösségi média és -vásárlás elismert hazai szakemberei, valamint médiaszakemberek segítik.
A HVG Mobile Day október 16-án lesz, a részletes program és a regisztrációs lehetőség a konferencia oldalán található.
Kapcsolódó cikkek
- Firefox mobil operációs rendszer
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Közeleg az idei Internet Hungary
- Termékbejelentések a G Datától
- Médiakonferencia fókuszban a fiatalokkal
- Ha van pénzed és infrastruktúrád, uralod a kiberteret
- „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” – VII. Nemzetközi Médiakonferencia
- Informatikai Biztonság Napja – valóban figyel minket a Big Brother?
- Yahoo: 800 millió aktív felhasználó
- Megjelent a világ első ultrabook munkaállomása a HP-től
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.